۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » رادیو و تلویزیون » فرهنگ و هنر » قرآن
  • شناسه : 29657
  • ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
  • ارسال توسط :
جزء خوانی رمضان ۱۴۰۱ شبکه‌های سیما کی پخش می‌شود؟
جزء خوانی رمضان ۱۴۰۱ شبکه‌های سیما کی پخش می‌شود؟

جزء خوانی رمضان ۱۴۰۱ شبکه‌های سیما کی پخش می‌شود؟

دبیر شورای معارف سیما از تدارک برنامه های قرآنی متنوع در شبکه های سیما برای ماه مبارک رمضان خبر داد.

وقایع خبری / جواد شیخ اکبری گفت : برنامه های امسال سیما برای ماه مبارک رمضان با موضوع های جهاد تبیین ، امید افزایی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و آرامش خانواده ها   تدارک دیده شده است.

وی گفت : شعار اصلی سیما ، امسال برای ماه مبارک رمضان قرن قرآن است و پویش « به امید خدا» هم بر اساس این شعار طراحی شده است. 

دبیر شورای معارف صدا و سیما افزود: برنامه های مناجات خوانی و سحر خوانی و محافل انس با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان  از شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار و پنج پخش می شود .  

شیخ اکبری گفت : برنامه های ترتیل خوانی از مکان های مقدس کشور و کربلای معلی ، هم بعد از اذان صبح تا قبل از اذان مغرب به تناوب از این شبکه ها و همچنین شبکه های آموزش و افق و قرآن سیما پخش می شود .  

وی گفت : برنامه های ترتیل خوانی به گونه ای است که هر فردی با دنبال کردن آنها تا پایان رمضان بتواند یک بار قرائت قرآن کریم را ختم کند.

دبیر شورای معارف سیما افزود: کارهای کوتاه تفسیری ۵ دقیقه ای برای پخش در لحظات قبل از افطار از شبکه های مختلف سیما تدارک دیده شده است و پخش برنامه های مناجات خوانی از ساعت ۱۲ تا ۳ بامداد هر روز که هر سال مورد استقبال مخاطبان بود، از جمله برنامه هایی است که هم امسال از شبکه های مختلف ادامه می یابد . 

شیخ اکبری گفت: توجه ویژه به احکام، در قالب برنامه های کوتاه گرافیکی و مسابقه ای نیز از جمله برنامه های سیما تدارک دیده شده  برای ماه رمضان امسال است.

جزء خوانی رمضان ۱۴۰۱ شبکه‌های سیما کی پخش می‌شود؟