۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » انتخابات » قزوین
  • شناسه : 38536
  • ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۲۱
  • ارسال توسط :
جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

جرایم انتخاباتی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود

باید بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب به تکالیفی که بر عهده ما نهاده شده عمل کنیم .

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: با توجه به اهمیت موضوع، دستگاه قضایی به صورت فوری و خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.

به گزارش « وقایع خبری» علی شعبانی در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم که با موضوع انتخابات و جرایم مرتبط با سرقت برگزار شد، افزود: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم و باید بر اساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب به تکالیفی که بر عهده ما نهاده شده عمل کنیم تا انتخاباتی پرشور با مشارکت بالا را تجربه کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس قانون همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دستگاه‌ها از آغاز تا پایان فرایند انتخابات باید بکار گرفته شود و مدیران نیز با انسجام و همکاری و اطلاع رسانی شفاف و به موقع تلاش کنند تا انتخابات به نحو احسن برگزار شود.

شعبانی اضافه کرد: همه افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده و همچنین هواداران آنان باید قانون را رعایت کنند و دستگاه‌های متولی نیز نسبت به پیشگیری از تخلفات احتمالی در انتخابات و خرید و فروش رای با اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم اقدام کنند.

رییس کل دادگستری استان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگاه قضایی به صورت فوری و خارج از نوبت به جرایم انتخاباتی رسیدگی خواهد کرد.