۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 14913
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱
  • ارسال توسط :

سردار قاسم رضایی  جانشین فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: سرقت یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است و پروانه‌های منازل پیوست امنیتی و انتظامی ندارند و در زمان ساخت به امنیت منزل توجه نمی‌شود.

به گفته سردار رضایی؛ بیش از ۴۰ درصد جمعیت  زندان‌ها  را سارقان تشکیل می‌دهند.

وی با تاکید براصلاح زیر ساخت‌ها افزود: در ۳ ثانیه خودرو را سرقت می‌کنند چرا صنعت نباید ورود کند و امنیت را بالا ببرد؟ باید حقوق شهروندان در این زمینه رعایت شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور افزود: از ابتدای سال بیش از ۴۷۰ تن مواد مخدر کشف که نسبت به سال گذشته ۴۷ درصد افزایش داشته است.
سردار رضایی ادامه داد: هیچ کشوری در جهان به اندازه ما تهدیدات پیرامون مرزی ندارد، اما در مقابل همه تهدیدات امنیت وجود دارد و خداوند به ما کمک می‌کند.

وی گفت: شور حسینی امسال بالاتر از سال‌های گذشته بود و بیشتر مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند البته سفر‌ها واقعا خطرناک بود و می‌تواند تبعات داشته باشد.  
جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه با اشاره به انسجام بین مسئولان استان قزوین گفت: این امر موجب شده مدیریت اجتماعی در قزوین حاکم باشد، نه انتظامی، و این موضوع قزوین را متمایز از سایر استان‌ها کرده است.

سردار رضایی افزود: جرائم در این استان نسبت به سایر استان‌ها بسیار پایین است و اگر اتفاق می‌افتد سرعت عمل در کشف هم بالاست.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین نیز در سخنانی گفت: امنیت واجب‌ترین موضوع برای ملت است و ایثار و شهادت همکاران شما به خاطر انجام وظیفه الهی، محبت مردم را به همکاران شما عمیق می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ادامه داد: فتنه‌ای که در آبان  اتفاق افتاد در استان به خیر گذشت و خداوند در قرآن اشاره می‌کند فتنه از قتل بدتر است. در فتنه نا امینی بر مردم مستولی می‌شود و گسترده‌تر و خطرناک‌تر از قتل است.
وی اضافه کرد: ما وظیفه داریم مساجد را به پایگاه‌های نیروی انتظامی تبدیل کنیم و همانطور که در عرصه بهداشت و کرونا طلبه‌ها پیشگام شدند باید در عرصه امنیت هم گام بردارند.