۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 19584
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
  • ارسال توسط :
جایزه نخست پنجمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران به شهرداری قزوین رسید
جایزه نخست پنجمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران به شهرداری قزوین رسید

جایزه نخست پنجمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران به شهرداری قزوین رسید

برگزاری رویداد جایزه خشت طلایی تهران فرصتی است تا بتوانیم آنچه از نسل های قدیم فراموش شده را برای نسل های جدید احیا کنیم.

شهرداری قزوین با عنوان «احیای کهن پیشه های شهر قزوین در شبستان سعدیه مجموعه سعدالسلطنه» جایزه نخست پنجمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران را از آن خود کرد.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین درباره جایزه جهانی خشت طلایی تهران و رویدادهای مشابه آن در ایران گفت:  با برگزاری چنین برنامه هایی می توانیم تمام رویدادهایی را که در حوزه مدیریت شهری هستند به منصه ظهور برسانیم و اطلاعات حوزه های تاب آوری، مدیریت شهری و ساخت و ساز را به اشتراک بگذاریم.

طاهرخانی با تاکید بر اینکه «شهرداری قزوین تجربیات خوبی را در سال های گذشته داشته است»، تصریح کرد: 
قزوین به عنوان یک کلانشهر و یکی از کهن ترین شهرهای ایران، که در یک دوره پایتخت کشور بوده است و با توجه به آثار تاریخی خود، توانسته است در این حوزه ها، حتی در احیای بسیاری از فعالیت ها در صنوفی مانند درودگری و در بسیاری از مشاغلی که در زمان های دور وجود داشتند و اکنون در شرف فراموشی هستند، اقداماتی انجام دهد.

به گفته شهردار قزوین برگزاری رویداد جایزه خشت طلایی تهران فرصتی است تا بتوانیم آنچه از نسل های قدیم فراموش شده را برای نسل های جدید احیا کنیم.

جایزه جهانی خشت طلایی تهران به عنوان تنها جایزه جامع و مرجع کشور در حوزه توسعه و مدیریت شهری همه ساله و همزمان با مراسم روز جهانی شهرها توسط شهرداری تهران متمرکز بر شعار “ایجاد شهرهایی برای همه” به مدیران شهری و شهروندانی که بیشترین تاثیرگذاری را در اجرای پروژه های مهم و کلیدی شهری و توسعه پایدار شهری داشته اند اهدا می شود.

در رویداد امسال شهرداری قزوین با پروژه طرح احیای کهن پیشه های شهر قزوین در شبستان سعدیه مجموعه سعدالسلطنه که توسط سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین تهیه شده است، توانست جایزه نخست پنجمین جایزه جهانی خشت طلایی تهران را از آن خود کند.