۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 32383
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۰۳
  • ارسال توسط :
جامعه ورزش همیشه پیرو سیاست‌های نظام بوده و هست
جامعه ورزش همیشه پیرو سیاست‌های نظام بوده و هست

جامعه ورزش همیشه پیرو سیاست‌های نظام بوده و هست

باید از شایعه‌پراکنی جلوگیری کنیم و این موضوع باید در ورزش نیز نهادینه شود.

سجادی، وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در خصوص دو بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران گفت: «با مدیریت فدراسیون و برنامه‌ریزی دیگر نهادهای مرتبط تیم ملی فوتبال توانست دو بازی خوب و قابل قبول را مقابل اروگوئه و سنگال انجام دهد ولی متأسفانه یک‌سری جریانات شروع به جوسازی علیه تیم ملی کردند و هتاکی معدود افرادی به ملی‌پوشان حرکت بسیار زشت و زننده‌ای بود و نباید شاهد بروز چنین اتفاقاتی باشیم”.

سجادی افزود: ” جامعه ورزش همیشه پیرو سیاست‌های نظام بوده و هست و این موضوع را بارها ثابت کرده است. جام جهانی را پیش‌رو داریم و امیدوارم که تیم ملی ما بتواند بهترین نتیجه را در قطر کسب کند و این کار شدنی است و اعتقاد داریم با همدلی می‌توان به موفقیت رسید.»

او اظهار کرد: «در زمان برگزاری مسابقه دوستانه ایران مقابل اروگوئه و سنگال متأسفانه تعدادی از افراد جلوی استادیوم محل بازی حضور داشتند و با استفاده از بلندگوهایی که تعبیه شده بود شروع به تضعیف روحیه بازیکنان می‌کردند که واقعاً شایسته نبود”.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ” روزهایی که پشت‌سر گذاشتیم روزهای خاصی بود که جامعه ورزش با بصیرت در مقابل این فتنه‌ها ایستاد و امیدواریم که این بصیرت همچنان ادامه داشته باشد. دست‌هایی در کار بود که خوشبختانه تمام اهداف‌شان نقش بر آب شد. طبق توصیه‌های دکتر رئیسی باید از شایعه‌پراکنی جلوگیری کنیم و این موضوع باید در ورزش نیز نهادینه شود.»