۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 4445
  • ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۳۹
  • ارسال توسط :
ثمرات و برکات ایثارگری شهدا، جانبازان، رزمندگان و  آزادگان بر کسی پوشیده نیست
ثمرات و برکات ایثارگری شهدا، جانبازان، رزمندگان و  آزادگان بر کسی پوشیده نیست

ثمرات و برکات ایثارگری شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان بر کسی پوشیده نیست

در نمایشگاه فصل پروانگی گوشه ای از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ایران به تصویر کشیده شده است

سرپرست شهرداری قزوین:
فصل پروانگی تلاشی برای به تصویر کشیدن گوشه ای از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ایران است

محمد درافشانی، سرپرست شهرداری قزوین، در حاشیه بازدید از نمایشگاه فصل پروانگی با تاکید بر این که ثمرات و برکات ایثارگری شهدا، جانبازان، رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، گفت: برپایی نمایشگاه فصل پروانگی در هفته دفاع مقدس، تلاشی برای پاسداشت قهرمانان این دیار است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ درافشانی در این بازدید که به همراه معاونین و مدیران شهری انجام شد، گفت: در دنیای امروز که همه تلاش می کنند با روش های مختلف، جوان ایرانی را از فرهنگ ایرانی – اسلامی دور کنند و با نوعی خلا فرهنگی رو به رو هستیم، رسالت مسئولان و دست اندرکاران امر فرهنگ سنگین تر است.

این مقام مسئول گفت: الگوسازی از میان جوانان برومندی که روزی از زندگی شیرین دنیا گذشتند و برای حفظ ایران و اسلام جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، می تواند این خلا فرهنگی را پر کرده و جوانان و نوجوانان این مرز و بوم را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

سرپرست شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: در نمایشگاه فصل پروانگی گوشه ای از تاریخ پرافتخار دفاع مقدس ایران به تصویر کشیده شده و تلاش شده شناختی از فداکاری رزمندگان همشهری در آن دوران برای عموم مردم به ویژه نوجوانان ایجاد شود.

وی تصریح کرد: در برگزاری این نمایشگاه از ظرفیت ویژه پیاده راه فرهنگی سبزه میدان استفاده شده که خود در تاریخ و فرهنگ این شهر نقطه عطف مهمی است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری قزوین، با توجه به اهمیت تاریخی، موقعیتی و فرهنگی این پیاده راه در شهر، درصدد است آن را به یک پیاده راه تمام عیار فرهنگی تبدیل کند و برگزاری نمایشگاه هایی از این دست در راستای این مهم انجام می شود.