۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بانکداری » قزوین » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 18329
  • ۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
  • ارسال توسط :
ثبت نام وام کرونا ویژه کسب و کار‌های ورزش و جوانان آغازشد
ثبت نام وام کرونا ویژه کسب و کار‌های ورزش و جوانان آغازشد

ثبت نام وام کرونا ویژه کسب و کار‌های ورزش و جوانان آغازشد

نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت پرداخت اقساط هم ۲۴ ماهه است.

وقایع خبری– ثبت نام تسهیلات کرونا ویژه کسب و کار‌های حوزه ورزش و جوانان استان قزوین آغاز شده است و تا پایان دی ادامه دارد.

آغاز ثبت نام وام کرونا ویژه کسب و کار‌های حوزه ورزش و جوانان

جانشین ستاد مقابله با کرونا گفت: به منظور تامین بخشی از خساراتی که به فعالیت‌ها و واحد‌های کسب و کار آسیب دیده از کرونا در حوزه ورزش و جوانان وارد شده، ستاد ملی مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی برای  پرداخت تسهیلات به این واحد‌ها  مقرر کرده است.

حبیبی افزود: این دستورالعمل به ۱۷ بانک ابلاغ شده و ویژه کسب و کار‌های آسیب دیده و فعالیت‌های غیردولتی در حوزه ورزش و جوانان است.

او اضافه کرد: واحد‌ها و فعالیت‌های آسیب دیده از کرونا در این حوزه، می‌توانند تا پایان دی ماه برای دریافت این تسهیلات ثبت نام کنند.

به گفته جانشین ستاد مقابله با کرونا؛ نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد و مدت پرداخت اقساط هم ۲۴ ماهه است.

حبیبی، زمان آغاز پرداخت اقساط این تسهیلات را از ابتدای خردادماه سال ۱۴۰۰ بیان کرد.

او گفت: مرجع رسیدگی و تایید درخواست متقاضیان تسهیلات این حوزه در هر استان، اداره کل ورزش و جوانان است که این اداره کل باید رسته‌ها و فعالیت‌های آسیب دیده از کرونا را تایید کرده و سپس متقاضی، اقدامات لازم را انجام دهد.

جانشین ستاد مقابله با کرونا افزود: میزان این تسهیلات در حوزه‌های مختلف ورزشی از حداقل ۴۸ میلیون تا ۹۶۰ میلیون تومان است.

حبیبی اضافه کرد: کلیه رشته‌های ورزشی، استخر‌های شنا، مراکز مشاوره جوانان، مشمول دریافت این تسهیلات‌ می‌شوند که در قالب یک جدول در سامانه کارا قابل مشاهده است.

او گفت: مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات متفاوت است به طور مثال برای دریافت ۱۶ تا ۴۸ میلیون تومان تسهیلات،   سفته و چک به تشخیص بانک به همراه یک ضامن،   از ۴۸ تا ۱۶۰ میلیون تومان سفته و چک به همراه دو ضامن نیاز است.

به گفته جانشین ستاد مقابله با کرونا، دریافت سفته به صورت الکترونیکی است.