۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 37611
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
  • ارسال توسط :
ثبت اولین طلای ایران به نام والیبال
ثبت اولین طلای ایران به نام والیبال

ثبت اولین طلای ایران به نام والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان موفق شد اولین طلای کاروان شهید حجی را به نام خودش ثبت کند.

سومین روز رسمی بازی‌های آسیایی هانگژو نمایندگان کشورمان در رشته‌های مختلف تیمی و انفرادی به میدان رفتند و تیم ملی والیبال ایران موفق شد اولین طلای کاروان شهید حجی را به نام خودش ثبت کند.

­والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو امروز­ به مصاف چین میزبان رفت و در یک دیدار جداب و برتر موفق شد ۳ بر ۱ بر میزبان غلبه کند و برای سومین دوره متوالی قهرمان قاره کهن شود.

تکواندو 

در رقابت‌های وزن ۶۳- کیلوگرم، ­علیرضا حسین‌پور­در نخستین دیدار خود به مصاف بسام ریحان محمد از اندونزی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۰ بر ۳ و ۱۳ بر صفر از سد حریف خود گذشت.

او در دومین دیدار خود به مصاف آرباز خان محمد از پاکستان رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۰ بر ۳ و ۹ بر ۴ از سد حریف خود گذشت.

علیرضا حسین‌پور در مرحله یک چهارم وزن ۵۸- کیلوگرم در برابر لی از کره جنوبی در دور راند متوالی و با نتایج ۱۶ بر ۵ و ۱۴ بر ۲ به برتری رسید و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی نشان خود را قطعی کرد.

ناهید کیانی­در رقابت‌های وزن ۵۳- کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست، به مصاف چوتیکان جونگ کول راتاناواتانا از تایلند رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک مغلوب حریف خود شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

کیانی در این مبارزه ابتدا در راند نخست با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب حریف تایلندی شد، اما راند دوم با نتیجه ۸ بر ۴ حریف خود را شکست داد تا سرنوشت مسابقه به راند سوم کشیده شود. در این راند نیز پس از تساوی ۶-۶، تکواندوکار تایلندی برنده اعلام شد تا قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۳ از دور مسابقات حذف و شوک بزرگی به تیم ملی تکواندوی بانوان وارد شود.

در رقابت‌های وزن ۵۷- کیلوگرم بانوان نیز­نرگس میرنوراللهی­در نخستین دیدار به مصاف یوجین کیم از کره‌جنوبی رفت و در دو راند متوالی و با نتایج ۱۳ بر یک و ۹ بر ۸ مغلوب حریف خود شد و پس از ناهید کیانی دومین حذف شده تکواندوی بانوان لقب گرفت.

تیر اندازی

شرمینه چهل امیرانی و امیرمحمد نکونام ترکیب ایران را در این بخش از مسابقات تشکیل دادند که برای کسب مدال برنز مشترک با قزاقستان رقابت داشتند.

­در پایان این مرحله تیم ایران با نتیجه ۱۷ به ۱۱ برابر حریف خود شکست خورد و از کسب مدال بازماند.

­تیم تفنگ ۱۰ متر میکس ایران در پایان مرحله مقدماتی با مجموع ۶۲۹ امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفت.

جودو:

قاسم باغچقی در وزن ۹۰- کیلوگرم رقابت‌های جودو در نخستین دیدار به مصاف فارس بداوی از فلسطین رفت و موفق به ضربه فنی حریف خود شد. وی در دور بعد با نماینده قزاقستان دیدار کرد و در ثانیه‌های پایانی ایپون شد و از دور مسابقات کنار رفت.

­ووشو:
مینا پناهی در تالو مصدوم شد و حانیه رجبی و شاهین بنی‌طالبی اجرای فرم کردند حذف شدند.

مینا پناهی در هنگام اجرای فرم نانچوان – نن‌دائو دچار مصدومیت شد و نتوانست کار خود را به پایان برساند. وی توسط کادر پزشکی مسابقات با برانکارد از سالن مسابقات به خارج منتقل شد. با توجه مصدومیتی که برای پناهی پیش آمد وی ادامه مسابقات را از دست داد.

رقابت‌های نان چوان – نن گوئن تالو نیز در حال برگزاری­ است و ابتدا شاهین طالبی و محمدعلی مجیری در فرم نن‌گوائن به رقابت پرداختند. شاهین بنی‌طالبی با کسب ۹.۶۹۳ امتیاز در جایگاه نهم قرار گرفت و محمدعلی مجیری نیز ۹.۶۹۰ امتیاز در رده یازدهم قرار گرفت. قرار است تا دقایقی دیگر قابت‌های فرم نان چوان نیز برگزار شد و در نهایت با مجموع محاسبات این دو فرم، مدال‌ها توزیع شود.

الهه منصوریان در مرحله یک‌چهارم نهایی وزن ۵۲- کیلوگرم به مصاف «سامرین التاف» از پاکستان رفت. منصوریان در این مبارزه موفق شد حریف خود را شکست بدهد و ضمن صعود به مرحله نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

شجاع پناهی نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم ساندا مردان ایران با پیروزی برابر نماینده قرقیزستان راهی مرحله نیمه‌نهایی شد و مدال خود را قطعی کرد.

 افشین سلیمی ملی‌پوش کشورمان به مصاف «وان چونگ ترونگ» از ویتنام رفت و با ارائه یک عملکرد مقتدرانه، این حریف را از پیش‌رو برداشت و با صعود به نیمه نهایی مدال برنز خود را نیز قطعی کرد.

محمدسیفی که سه طلای بازی‌های آسیایی مربوط به سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد، در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «مِکان پالتایف» از ترکمنستان رفت و با شکست این ووشوکار، ضمن صعود به نیمه نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد.

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال در اولین مسابقه به مصاف امارات رفت و در دیداری که آن را برای خود سخت کرده بود با نتیجه ۸۱ بر ۵۷ به پیروزی رسید. تیم کشورمان در کوارتر‌های اول و دوم نتیجه را به حریف نه‌چندان مطرح خود واگذار کرد.

بسکتبال ۳ نفره

تیم ملی بسکتبال ۳ نفره ایران از ساعت ۱۳:۳۰ به مصاف تیم مالدیو رفت ئ با نتیجه ۲۲ بر ۶ پیروز شد.

بوکس

دانیال شه بخش در وزن منهای ۵۷ به مصاف حریف چینی خود رفت ­و این مبارزه را واگذار کرد.

رمضانپور بوکسور کشورمان در وزن به اضافه ۹۲ کیلو به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و به پیروزی رسید.

والیبال ساحلی

تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با قبول شکست برابر چین از رسیدن به دیدار نهایی باز ماند­ و به دیدار رده بندی این رقابت‌ها رسید.

شطرنج

شکست مقصودلو در دور هفتم رقابت‌های شطرنج

در دور هفتم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو متاسفانه مقابل جواهرسین دارف از ازبکستان، تن به شکست داد.

باخت مبینا علی‌نسب در دور هفتم

در دور هفتم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، استاد بزرگ مبینا علی نسب با بی بی سارا آسابایوا از قزاقستان به رقابت پرداخت و در پایان مقابل این رقیب شکست را پذیرفت.

تساوی طباطبایی در دور هفتم

در دور هفتم رقابت‌های شطرنج بازی‌های آسیایی هانگژو، سوپر استاد بزرگ سید محمدامین طباطبایی مقابل بوجیانگ ذی از چین به تساوی رضایت داد.