۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین » ورزش » ورزش ایران
  • شناسه : 2345
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
  • ارسال توسط :
تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین قهرمان کشور شد
تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین قهرمان کشور شد

تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین قهرمان کشور شد

تیم والیبال دبیرستان صدرا به نمایندگی از استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور حضور یافته بود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور به قهرمانی رسید و جواز حضور در رقابتهای جهانی را کسب کرد.

خیرالله رحمانی در خصوص کسب این پیروزی ارزشمند اظهار داشت: دانش آموزان استان قزوین که در عرصه‌های علمی در سال‌های اخیر توانسته اند جایگاه‌های برتر کشوری را کسب کنند این بار در عرصه ورزش موفق شدند افتخاری دیگر بر موفقیت‌های استان بیفزایند و با کسب قهرمانی در رقابت‌های والیبال افتخاری دیگر نصیب استان شده است که بیانگر استعداد و توانمندی دانش آموزان استان در عرصه ورزش است.

وی بیان کرد: تیم والیبال دبیرستان صدرا از آموزشگاه‌های ناحیه دو قزوین که به نمایندگی از استان در مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور حضور یافته بود، موفق شد به مقام قهرمانی در رشته والیبال دانش آموزان مقطع متوسطه دوره دوم دست یابد و مجوز حضور در مسابقات جهانی را که در کشور کرواسی برگزار خواهد شد کسب کند.

رحمانی بیان کرد: این افتخارآفرینی نمونه‌ای دیگر از ظرفیت و استعداد سرشار دانش آموزان استان قزوین است که بیانگر حرکت رو به رشد استان برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و موفقیت است.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی شهر اردبیل برگزار شد و تیم والیبال دانش آموزی استان قزوین در دیدار پایانی با پیروزی در مقابل استان یزد، توانست برای اولین بار به این مقام ارزشمند نائل شود.