۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 37470
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۳۲
  • ارسال توسط :
تیم ملی فوتبال ایران،آنگولا را گلباران کرد
تیم ملی فوتبال ایران،آنگولا را گلباران کرد

تیم ملی فوتبال ایران،آنگولا را گلباران کرد

تیم ملی فوتبال ایران که در فیفادی میزبان آنگولا بود توانست حریف خود را با ۴ گل بدرقه کند.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در فیفادی امروز سه شنبه ۲۱ شهریور در ورزشگاه آزادی میزبان آنگولا بود که توانست با ۴ گل حریف خود را شکست دهد. در این دیدار مهدی طارمی (۲ بار)، صادق محرمی و شهریار مغانلو برای ایران گلزنی کردند. طارمی با گلزنی در این دیدار به رده چهارم برترین گلزنان تاریخ تیم ملی صعود کرد.  

ایران ۴ – آنگولا صفر

گل‌ها: طارمی در دقایق ۸ و ۱۶، صادق محرمی در دقیقه ۲۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۸۶

  ترکیب ایران: پیام نیازمند، صادق محرمی (۶۶ صالح حردانی)، شجاع خلیل‌زاده، محمد دانشگر، میلاد محمدی (۶۶احسان حاجی‌صفی)، روزبه چشمی، علی کریمی، سامان قدوس (۶۶ میلاد سرلک)، مهدی ترابی، علی جهانبخش (۵۸ محمد محبی) و مهدی طارمی (۵۸ شهریار مغانلو) سرمربی: امیر قلعه نویی  

ترکیب آنگولا: آدیلسون داکروز، روی مودستو، بواتو جاناتان، ونانسیو کوکیلا، هلدر کاستا، آگوستو کارنیرو، آلفردو ریبیرو (آنتونیو موانزا ۷۵)، کلیانو مانوئل، کریستوائو پاچینچیا، ولادمیرو لامیرا (آلبرتو میگوئل ۶۸) و آمبروسینی سالوادور (فرانسیسکو ساکالومبا ۶۸) سرمربی: پدرو گونکالوس

  شرح گل

  در دقیقه ۶، اشتباه بازیکن آنگولا با توپ‌گیری ترابی همراه شد که پاس او به قدوس را مدافع حریف برگشت داد، اما این بار ترابی در ریباند توپ را به طارمی رساند تا این بازیکن گل نخست بازی را به ثمر برساند.  

در دقیقه ۱۶، حرکت ترکیبی بازیکنان ایران با نفوذ میلاد محمدی همراه شد که او پاس در عرض طارمی را در داخل محوطه جریمه صاحب توپ کرد تا او گل دوم خودش و ایران را وارد دروازه کند.  

در دقیقه ۲۰، حرکت انفرادی و زیبای ترابی با نفوذ به محوطه جریمه آنگولا همراه شد که پاس در عرض این بازیکن، دروازه خالی را برابر صادق محرمی قرار داد تا این بازیکن موفق شد اولین گل ملی‌اش را برای ایران به ثمر برساند.  

در دقیقه ۸۶، احسان حاج صفی با پاس در عمق به داخل محوطه جریمه، شهریار مغانلو را صاحب توپ کرد و او با دریبل مدافع حریف، دروازه آنگولا را در موقعیت تک به تک باز کرد.