۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » سپاه » قزوین » نیروهای مسلح
  • شناسه : 7376
  • ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳
  • ارسال توسط :
تیغ تدبیر مقام‌معظم‌رهبری ضربهٔ مهلکی را به دشمن وارد خواهد  کرد
تیغ تدبیر مقام‌معظم‌رهبری ضربهٔ مهلکی را به دشمن وارد خواهد  کرد

تیغ تدبیر مقام‌معظم‌رهبری ضربهٔ مهلکی را به دشمن وارد خواهد کرد

شوک انتشار خبر شهادت حاج‌قاسم سلیمانی آن‌قدر سنگین و عمیق است که قابل بیان نیست

محمد کشاورز، مسؤول بسیج رسانهٔ استان قزوین گفت: شوک انتشار خبر شهادت حاج‌قاسم سلیمانی آن‌قدر سنگین و عمیق است که قابل بیان نیست، هر چند که این اتفاق تلخ و جانکاه به‌دلیل حضور مستمر این فرماندهٔ دلاور و شجاع در خط مقدم جبههٔ مقاومت قابل پیش‌بینی بود.

وی افزود: از نخستین ساعات انتشار این خبر شهادت، اصحاب رسانهٔ استان نیز به‌شدت متأثر و عزادار شدند و با تولید و انتشار مطالب و دل‌نوشته‌هایی در رثای این سردار اسلام، به‌همراه آحاد ملت با حضرت ولی‌عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانوادهٔ محترم شهید و تمامی مستضعفان عالم ابراز هم‌دردی کردند.

کشاورز ادامه داد: علی‌رغم سنگین بودن این داغ، نباید نگران باشیم، زیرا اگرچه خبر شهادت مالک‌اشتر به گوشمان رسید اما باید بدانیم که این جبهه هزاران مالک دارد و تیغ تدبیر مقام‌معظم‌رهبری ضربهٔ مهلکی را به دشمن وارد خواهد کرد.

وی یادآور شد: دوستان و همکاران انقلابی نباید محزون، ناامید یا سست شوند، زیرا همان‌گونه که خون حمزهٔ سیدالشهدا اسلام را حیات بخشید، بی‌شک خون سردار سلیمانی نیز مایهٔ حیات اسلام خواهد بود و گام‌های عاشقان اهل‌بیت و دلبستگان اسلام را در راه مقاومت مستحکم‌تر خواهد کرد.

این مسؤول اظهار کرد: با توجه به این‌که اهالی خبر و رسانه از پیش‌قراولان حفظ کیان انقلاب اسلامی و از پیشروان تبیین و روشنگری افکار عمومی به‌شمار می‌روند، لازم است در تهیهٔ اخبار و تحلیل‌های مرتبط با این مسئله با دقت و بصیرت اقدامات لازم را انجام دهند.

کشاورز در رابطه با استراتژی رسانه‌ها در شرایط کنونی عنوان کرد: در مسیر پیش‌رو، بهترین استراتژی رسانه‌ای را می‌توان از پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب استخراج کرد.

این مسؤول تصریح کرد: ارائهٔ تصویر شهید بزرگوار بر اساس مؤلفه‌هایی چون «سردار بزرگ و پر افتخار اسلام و چهرهٔ بین‌المللی جبههٔ مقاومت»، «نمونه‌ای برجسته از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام‌خمینی(ره)»، «سال‌ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم»، «شهادت پاداش تلاش بی وقفهٔ سردار فداکاری که همهٔ عمر خود را به جهاد در راه خدا گذرانید»، می‌تواند کلیدواژه و الگوی خوبی برای جوانان مشتاق و علاقه‌مند به ایشان باشد.

وی اذعان داشت: هم‌چنین لازم است در تولیدات رسانه‌ای طبق بیانات مقام‌معظم‌رهبری و وعده‌های مقامات ارشد کشور بر انتقام سخت از جنایت‌کاران و توجه دادن عموم ملت‌ها به ادامه دادن این راه مبارک و خط جهاد مقاومت با انگیزهٔ مضاعف تأکید کرد.

مسؤول بسیج رسانهٔ استان قزوین در ادامه تأکید کرد: امیدآفرینی با توجه به وعدهٔ پیروزی قطعی رهبر معظم انقلاب و تلخ‌تر شدن کام جنایت‌کاران با ادامهٔ راه مبارزه، محور دیگری است که اصحاب رسانه باید به آن توجه کنند.

وی اضافه کرد: تأکید بر خونخواهی همهٔ دلبستگان مقاومت در سطح بین‌الملل و بزرگداشت شهدای همراه شهید سلیمانی به‌ویژه مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی‌المهندس از موضوعاتی است که می‌تواند برد مطالب تولیدی را به خارج از مرزها برساند.

وی بیان کرد: امریکای خبیث با این حماقت خود کشورهای جبههٔ مقاومت را متحدتر از گذشته کرد و اکنون نیز به فکر راه‌اندازی جنگ روانی و اختلاف علیه مردم کشورهای محور مقاومت است و دقیقاً همین نوع خباثت‌ها و حماقت‌ها را برای مردم آن کشورها نیز در دستور کار خود قرار داده است.

این مسؤول اذعان داشت: لازم است دقت کنیم در هر کشوری افراد مزدور امریکا و انگلیس پیدا می‌شوند و نباید از سیاه‌نمایی لیدرهای جیره‌خوار آن‌ها در ایران، عراق، لبنان و بقیهٔ کشورها غافل شویم.

وی در پایان گفت: تقطیع صحنه‌های حضور مردم عراق، سوریه و یمن و نشان دادن این صحنه‌ها در قاب حرکات شادمانه نیز از طرح‌های دشمن در چارچوب جنگ روانی است که لازم است اهالی رسانه در کنار سایر ملاحظات، برای افزایش سواد رسانه‌ای، کمک به تبیین و روشنگری مردم مورد توجه جدی قرار دهند.