۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 23811
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۰۴
  • ارسال توسط :
تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان محمدیه را پیگیر هستیم
تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان محمدیه را پیگیر هستیم

تکمیل هر چه سریع تر بیمارستان محمدیه را پیگیر هستیم

کلنگ احداث بیمارستان تخصصی دکتر زنده یاد شیما شکرزاده در شهرستان البرز به زمین زده شد.

وقایع خبری- کلنگ احداث بیمارستان تخصصی دکتر زنده یاد شیما شکرزاده در مراسمی و با حضور دکتر محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز، امام جمعه محمدیه، استاندار محترم، دکتر سیاهکلی و مسئولان استانی و منطقه ای در ناحیه شهری مهرگان_ محمدیه در شهرستان البرز به زمین زده شد.

این بیمارستان خیریه با ظرفیت ۱۰۰ تخت با بخش های مختلف درمانی در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع طی ۳ تا پنج سال آینده احداث و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

دکتر محمدبیگی در این مراسم تاکید کرد: ساخت و بهره‌برداری از مرکز درمانی و بیمارستان در محمدیه و مهرگان از مطالبات مردم بود که به‌طور ویژه توسط نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری شد و امیدواریم در آینده کوتاه این بیمارستان وارد فاز خدمت رسانی شود.

و ی تصریح کرد : بنا داریم تا با پیگیری بیشتر روند ساخت این بیمارستان در ناحیه شهری مهرگان و محمدیه را تسریع کنیم. هر چند همه مدیران دولت و مجلس در استان قزوین مانند قطعه‌های یک پازل هستند که باید به همدیگر وصل شوند تا اجرای چنین طرح‌های بزرگی به سرانجام برسد.

دکتر محمد بیگی در پاان گفت: از مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین می‌خواهیم که بقیه زمین مورد نیاز برای ساخت بیمارستان ۱۰۰ تختخوابی مهرگان را به این پروژه خیریه و انسان‌دوستانه اختصاص دهد.