۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش جهان
  • شناسه : 38428
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۰۸
  • ارسال توسط :
تکرار می‌کنم متأسفم ‏که آزمون نمی‌تواند در لیگ اروپا بازی کند
تکرار می‌کنم متأسفم ‏که آزمون نمی‌تواند در لیگ اروپا بازی کند
افسوس مورینیو از غیبت آزمون در لیگ اروپا

تکرار می‌کنم متأسفم ‏که آزمون نمی‌تواند در لیگ اروپا بازی کند

به دلیل محدودیت‌های ناشی از ‏قوانین فیرپلی مالی، نام سردار آزمون در فهرست رم برای لیگ اروپا قرار نگرفت

سردار آزمون مهاجم رم در بازی‌های اخیر تیمش نمایش خوبی داشته و توانسته نظر ژوزه مورینیو سرمربی این تیم را به خود جلب کند، تا جایی که آقای خاص در مصاحبه‌های اخیر خود به تعریف و تمجید از ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخته است.

با این حال، شرایطی که برای آزمون در ابتدای فصل وجود داشت، به این وضعیت منجر شد که به دلیل محدودیت‌های ناشی از ‏قوانین فیرپلی مالی، نام او در فهرست رم برای لیگ اروپا قرار نگرفت و در نتیجه، او نتوانست در ترکیب جالوروسی در بازی پنجشنبه شب این تیم در لیگ اروپا مقابل سروت که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، حضور پیدا کند.

در این شرایط ‏مورینیو در صحبت‌های خود پیش از بازی با سروت از آزمون ستایش کرد و گفت متأسف ‏است که او نمی‌تواند در لیگ اروپا به میدان برود. ‏

مورینیو گفت: «قبلا هم گفته‌ام و تکرار می‌کنم متأسفم ‏که آزمون نمی‌تواند در لیگ اروپا بازی کند. این می‌توانست برای او فرصتی باشد تا دقایق ‏بیشتری در میدان باشد. حضور بیش تر در میدان به روند پیشرفت سردار کمک می‌کند و ‏باعث می‌شود یاد بگیرد چطور باید به دفاع کمک کند.»

سرمربی رم در ادامه به ستایش از عملکرد سردار مقابل اودینزه پرداخت: «در بازی ‏مقابل اودینزه از همه بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند خیلی خیلی راضی ‏بودم. چون متوجه شدم که حالا دیگر یک تیم کامل دارم. این دست من به عنوان مربی ‏را باز می‌گذارد تا در جریان مسابقه بر اساس نیاز بازی از گزینه‌هایی که دارم استفاده ‏کنم. همه بازیکنانی که وارد زمین شدند از جمله سردار خوب بودند. ما چه در بازی‌سازی، ‏چه در کنترل توپ و چه در کنترل حریف در فازهای مختلف مسابقه خیلی پیشرفت ‏کرده‌ایم. این تیم محدودیت‌هایی دارد ولی در حال پیشرفت است.»