۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 21674
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۸:۳۶
  • ارسال توسط :
تولید با امنیت ملی ما گره  خورده و یک موضوع حیاتی و اساسی است
تولید با امنیت ملی ما گره  خورده و یک موضوع حیاتی و اساسی است

تولید با امنیت ملی ما گره خورده و یک موضوع حیاتی و اساسی است

باید تلاش بیشتری کنیم تا امور اقتصادی به درستی تدبیر شود .

وقایع خبری – هدایت الله جمالی پور در نشست کارگروه تنظیم بازار کالاهای اساسی استان قزوین افزود: در اهمیت تولید همین بس که با امنیت ملی ما گره خورده و یک موضوع حیاتی و اساسی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که می تواند کشور ما را به پیشرفت برساند ظرفیت‌سازی برای تولید است.

وی تاکید کرد: از همین ابتدای سال باید تلاش بیشتری کنیم تا امور اقتصادی به درستی تدبیر شود و با مدیریت معقول بتوانیم در تحقق شعار سال گام‌های بلندی برداریم.

جمالی پور اظهار داشت: در سال ۹۹ با وجود تحریم های ظالمانه و شیوع کرونا ،شرایط استان ما نسبت به بسیاری از استان‌هادر زمینه تنظیم و کنترل بازار بهتر بود و این وضعیت را برای امسال نیز تداوم ببخشیم.

استاندار قزون ادامه داد: کرونا ساختار اقتصادی کشورهای پیشرفته را به هم ریخت، اما در کشور ما با مدیریت جهادی مسئولان و ایثارگری تولیدکنندگان توانستیم شرایط مناسبی را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: دست اندرکاران تنظیم بازار استان با جدیت بیشتری بر فضای بازار نظارت و مدیریت کنند، تا مردم به این باور برسند که خدمتگزاران آنها دغدغه کنترل بازار را دارند.

استاندار قزوین در ادامه با قدردانی از اصحاب رسانه بابت همراهی و کمک به دستگاه ها در زمینه کنترل بازار، گفت: در سال گذشته رسانه ها،صداوسیما ،خبرگزاران عزیز و حتی منتقدان دولت در استان همراهی خوبی با ستاد تنظیم بازار داشتند.

ایین مسوول گفت: دشمن تمام ظرفیت خود را برای دلسرد کردن مردم در عدم شرکت در انتخابات به کار بسته است و ما باید با تلاش های خود این توطئه را خنثی کنیم.

وی افزود:  رقابت های انتخاباتی در چارچوب اخلاق، امنیت و عزت ملی باشد و نباید درگیر تامین منافع حزبی شویم، ایجاد عرصه رقابتی سالم در انتخابات رضایت مقام معظم رهبری را به دنبال دارد.