۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بهداشت و درمان » حوادث » قزوین
  • شناسه : 9082
  • ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳
  • ارسال توسط :
توقیف یک دستگاه کامیون با ۸۰۰ هزار دستکش در قزوین
توقیف یک دستگاه کامیون با ۸۰۰ هزار دستکش در قزوین

توقیف یک دستگاه کامیون با ۸۰۰ هزار دستکش در قزوین

هنوز بسیاری از داروخانه‌ها و مراکز عرضه اقلام بهداشتی از این مواد خالی هستند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل بار در مسیر تاکستان به قزوین ۸۰۰ هزار دستکش لاتکس کشف گردید.

حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: مالک اجناس، قصد احتکار و فروش آنها در بازار پایتخت به مبلغی بالاتر را داشت که در حال حاضر به جرم اخلال در نظام اقتصادی کشور در بازداشت به سر می‌برد.
این مسوول گفت: اقلام مکشوفه جهت توزیع در سطح استان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قزوین قرار خواهد گرفت.
وی به سودجویان و اخلاگران بازار سلامت هشدار داد: دستگاه قضا در موضوع سلامت و امنیت روانی جامعه با هیچکسی تعارف نداشته و بدون هیچ اغماضی با اخلالگران این حوزه برخورد خواهد کرد.
تاکنون ۸۰ شهروند قزوینی به ویروس کرونا مبتلا شده، چهار نفر بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند و  ۱۵ تن از مبتلایان نیز بهبود پیدا کرده‌اند.
در روزهای اخیر مسوولان سازمان صنعت،معدن و تجارت استان از ورود حدود ۹ تن اقلام بهداشتی شامل ماسک،دستکش و مواد شوینده به بازار استان برای تامین نیازهای بهداشتی مردم خبر داده‌اند اما متاسفانه هنوز بسیاری از داروخانه‌ها و مراکز عرضه اقلام بهداشتی از این مواد خالی هستند و شهروندان قزوینی در تامین آنها با مشکل مواجه می‌شوند.