۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 3649
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
  • ارسال توسط :
توصیه های بهداشتی دامپزشکی قزوین  در ستاد تسهیلات محرم
توصیه های بهداشتی دامپزشکی قزوین  در ستاد تسهیلات محرم

توصیه های بهداشتی دامپزشکی قزوین در ستاد تسهیلات محرم

کشتار دام در معابر عمومی، آلودگیهای بهداشتی و زیست محیطی به دنبال دارد

نماینده اداره کل دامپزشکی استان قزوین با حضور دائم در ستاد تسهیلات محرم واقع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین توصیه های بهداشتی دامپزشکی را به هیئتهای عزاداری امام حسین(ع) ارائه می کند.

مدیر کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: با عنایت به مکاتبات صورت گرفته با شهرداری قزوین، کارشناسان دامپزشکی به عنوان عضو ستاد تسهیلات محرم حضور دارند که توصیه های بهداشتی را در خصوص نحوه استفاده از فرآورده های خام دامی(گوشت قرمز، گوشت سفید و شیر ) را به مسئولین هیئتها ارائه نموده و همچنین راهکارهای ذبح بهداشتی دام را به مراجعین متذکر می شوند.

دکتر حمید زینالی ضمن اعلام رایگان بودن کشتار دام در کشتارگاههای استان برای هیئتهای عزا داری ، تصریح کرد: کشتار دام در معابر عمومی، آلودگیهای بهداشتی و زیست محیطی به دنبال دارد که توصیه می شود مسئولین هیئتها از این اقدام پرهیز کرده و گوشت خود را از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه کنند در غیر اینصورت می توانند ضمن تماس با شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ بصورت ۲۴ ساعته از خدمات رایگان اکیپهای ثابت و سیار دامپزشکی در این ایام بهره مند شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آموزش چهره به چهره مسئولین هیئتهای عزاداری برای اولین بار است که انجام می شود که امیدواریم با رعایت ضوابط بهداشتی دامپزشکی مخاطره ای عزاداران حسینی را تهدید نکند .