۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سینما و تئاتر » فرهنگ و هنر
  • شناسه : 18060
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۹
  • ارسال توسط :
توصیه سعید راد به مردم برای شب یلدا
توصیه سعید راد به مردم برای شب یلدا

توصیه سعید راد به مردم برای شب یلدا

حالا روزی به اندازه چند اتوبوس حادثه‌دیده، فوتی داریم و همچنان کرونا را جدی نمی‌گیریم.

وقایع خبری– سعید راد، بازیگر پیشکسوت سینما گفت: همه ما علاقه‌مندیم جشن یلدا را در کنار خانواده و بزرگ‌ترها با دورهمی برگزار کنیم؛ اما شرایط کرونایی کشور الزام می‌کند با همه خستگی و دلتنگی این جشن را هم بدون مهمانی بگذرانیم. این هنرمند درباره ادامه رعایت کردن مردم برای مصون ماندن از کرونا تاکید کرد: امیدوارم مردم در جشن یلدا رعایت کنند و با پرهیز از مهمانی‌های شب یلدا مانع از گسترش این ویروس خطرناک شوند. به‌نظر می‌رسد باید با کرونا تا مدت زیادی کنار بیاییم و خودمان رعایت کنیم؛ چون مهم‌ترین و موثرترین راهکار جلوگیری از این ویروس خود مراقبتی است.

 وی افزود: وای بر روزی که کشته شدن بیش از ۳۰۰ نفر از هموطنانمان برای ما عادی شود. یادمان نمی‌رود یک اتوبوس دچار حادثه می‌شد و نزدیک به ۲۰ نفر از مردم کشورمان فوت می‌کردند تا چند وقت غصه‌دار بودیم و حالا روزی به اندازه چند اتوبوس حادثه‌دیده، فوتی داریم و همچنان کرونا را جدی نمی‌گیریم.

راد فعالیت برخی مردم به‌دلیل مشکلات اقتصادی را قابل توجیه دانست و گفت: اما دورهمی‌ها و مهمانی‌ها در این روزهای کرونایی واقعا قابل توجیه نیست.  این هنرپیشه ادامه داد: بنده از سوار شدن در هواپیما گرفته تا ماشین، سر صحنه فیلم‌برداری و محل اسکان به دقت رعایت می‌کنم و در زمانی که کار هم ندارم سعی کرده‌ام جز در شرایط اضطراری از منزل خارج نشوم.

اگر مردم رعایت نکنند به‌نظرم راهی برای دولت نمی‌ماند که دستورالعمل‌ها را سخت‌تر و جدی‌تر کند.