۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آذربایجان شرقی » اقتصاد » دسته‌بندی نشده » ریاست جمهوری
  • شناسه : 18127
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
  • ارسال توسط :
توسعه و آبادانی تبریز برای کشور با اهمیت است
توسعه و آبادانی تبریز برای کشور با اهمیت است

توسعه و آبادانی تبریز برای کشور با اهمیت است

مساله زباله سوز برای حفظ محیط زیست اهمیت ویژه دارد.

وقایع خبری– حسن روحانی در مراسم بهره برداری از طرح‌های حمل و نقل و عمرانی شهرداری‌های کشور در ارتباط تصویری با قدردانی از خدمات شهرداری تبریز گفت: شهردار تبریز گزارش بسیار خوبی ارائه کرد که سبب خوشحالی مردم است.

رئیس جمهور توسعه و آبادانی شهر تاریخی و بسیار مهم تبریز قهرمان را برای کشور بسیار با اهمیت دانست و افزود: دولت همانطور که در این مدت در کنار مردم، شورای شهر، شهرداری، نمایندگان مردم، امام جمعه و دیگر مسئولان این شهر بوده است، تا پایان این دولت نیز در کنار آنان خواهد بود و آقای استاندار نیاز‌های آن جا را منعکس کند تا تامین کنیم.
آقای روحانی گفت: خوشحالم که چهار ایستگاه مترو در تبریز به بهره برداری می‌رسد، همچنین این جمله استاندار آذربایجان شرقی که در سه سال اخیر به اندازه ۱۰ سال تلاش شده است ثمره تلاش مردم و مسئولان این استان که از آنان تشکر می‌کنم.
در این مراسم بهره برداری از ۴ ایستگاه قطار شهری تبریز با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

آغاز بهره برداری از دو ایستگاه مترو در تهران
بهره برداری از دو ایستگاه مترو «برج میلاد» و «امیرکبیر» در تهران با دستور رئیس جمهور آغاز شد.

روحانی در مراسم بهره برداری از طرح‌های حمل و نقل و عمرانی شهرداری‌های کشور در ارتباط تصویری، با قدردانی از خدمات شهرداری تهران، گفت: کار بسیار سنگینی که برای اداره مسائل کلانشهر تهران بر عهده شهرداری، شورای شهر و استانداری قرارگرفته که شایسته قدردانی است.
رئیس جمهور افزود: کار بزرگی که در دوره همه گیری کرونا انجام می‌شود، با توجه به مشکلاتی که این بیماری برای همه کشور به ویژه کلانشهر‌ها ایجاد می‌کند، دشوارتر است.
دکتر روحانی گفت: مترو یکی از وسایل حمل و نقل بسیار خوب و عادلانه در اختیار مردم است که به حفظ هوای پاک در کلانشهر‌ها نیز کمک می‌کند که این موضوع برای ما بسیار اهمیت دارد.
رئیس جمهور افزود: این موضوع برای دولت بسیار مهم است و به همین علت در این مقطع همه تلاش خود را برای کمک به توسعه شبکه اتوبوسرانی و مترو انجام خواهد داد.
روحانی، مصوبه دولت در ستاد ملی مقابله با کرونا برای تامین ۵ هزار دستگاه اتوبوس در شبکه حمل و نقل درون شهری تهران را از اقدامات حمایتی از این شبکه دانست.

تاکید رئیس جمهور بر ایجاد زباله سوز‌ها در استان‌های ساحلی
رئیس جمهور بر ایجاد و بهره برداری از زباله سوز در استان‌های ساحلی به ویژه سه استان شمالی کشور تاکید کرد.
آقای روحانی در مراسم بهره برداری از طرح‌های عمرانی شهرداری‌های کشور در ارتباط تصویری گفت: مساله زباله سوز برای حفظ محیط زیست اهمیت ویژه دارد.
رئیس جمهور افزود: یکی از موضوعاتی که همواره بر آن تاکید کردم این مساله بود و خوشحالم که برخی زباله سوز‌ها امروز به بهره برداری می‌رسد و برخی نیز تا پایان دولت به بهره برداری خواهد رسید.
دکتر روحانی تاکید کرد: اگر جایی ایجاد نیروگاه امکانپذیر نبود، خود زباله سوز را بدون نیروگاه ایجاد کنید، چون بسیار مهم است تا مردم در فضای سالم زندگی کنند.
رئیس جمهور گفت: امروز اعلام می‌کنم استان‌هایی که کنار ساحل شمال و جنوب کشور قرار دارند از اهمیت ویژه برخوردار است، به ویژه در استان‌های شمالی که باید برای موارد لازم زباله سوز آماده کنیم و تا آخر دولت نیز در حد توان هر جا براساس اولویت‌ها اعلام شود از آن حمایت می‌کنیم.
بهره برداری از ایستگاه زباله سوز نوشهر و ۸۷ طرح عمرانی در سراسر کشور با دستور رئیس جمهور آغاز شد.