۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 28648
  • ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۸:۴۲
  • ارسال توسط :
توسعه فیبرنوری منازل (FTTH) مهم ترین پروژه مخابرات منطقه قزوین است
توسعه فیبرنوری منازل (FTTH) مهم ترین پروژه مخابرات منطقه قزوین است

توسعه فیبرنوری منازل (FTTH) مهم ترین پروژه مخابرات منطقه قزوین است

روند توسعه مخابرات در استان نشان دهنده توزیع متوازن امکانات و سرویس های مخابراتی در اقصی نقاط استان است .

توسعه فیبرنوری منازل (FTTH) و ارائه پهناباند اینترنت بر روی این بستر، مهمترین پروژه مخابرات منطقه قزوین است.
به گزارش “وقایع خبری” مهندس نصرآبادی در برنامه رادیویی روی خط با اشاره به عملکرد مخابرات منطقه قزوین گفت: با تلاش های انجام شده در سال گذشته رتبه پنجم کشوری را اخذ نموده و در سالجاری نیز تلاش می کنیم تا جایگاه خوبی در سطح کشور در حوزه ارتباطات مخابراتی داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به نیاز روزافزون مردم و در راستای استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این رابطه، توسعه فیبرنوری منازل (FTTH) و ارائه پهناباند بالا اینترنت بر روی این بستر، مهمترین پروژه مخابرات منطقه قزوین طی سال جاری و آینده است. وی خاطر نشان کرد در اجرای سریع تر این پروژه در سطح استان، نیازمند نگاه ویژه و کمک دولت و شهرداری ها هستیم که با اجرای آن بتوانیم یکی از الزامات اصلی شهرهوشمند را آماده کنیم و مخابرات منطقه قزوین آمادگی توسعه FTTH در سطح استان را دارد.
وی با اشاره به رویکرد اصلی مخابرات منطقه قزوین در راستای اجرای عدالت ارتباطی در اقصی نقاط استان گفت: روند توسعه مخابرات در استان نشان دهنده توزیع متوازن امکانات و سرویس های مخابراتی در اقصی نقاط استان است و چشم انداز استان نشان دهنده نیاز روز افزون مردم به زیرساختهای ارتباطی و اینترنتی در حوزه های مختلف مثل آموزش، سلامت، خدمات الکترونیکی، کسب و کار و استفاده از سرویس های نوین مخابراتی است.