۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11767
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
  • ارسال توسط :
توزیع ۳ هزار بسته در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان قزوین
توزیع ۳ هزار بسته در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان قزوین

توزیع ۳ هزار بسته در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان قزوین

شهروندان کمک‌های نقدی خود را به حساب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۳۹۱۰۳۲۵۹۸۶۳۴۱ به نام رزمایش کمک مومنانه واریز کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان قزوین توزیع خواهد شد.

سرهنگ محسن شیخ‌حسنی با اشاره به اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان قزوین گفت : مرحله دوم این رزمایش شنبه صبح آینده آغاز خواهد شد.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش بیش از ۳ هزار بسته مواد غذایی و معیشتی در میان آسیب‌دیدگان از بیماری کرونا توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: در شهرستان قزوین و در قالب این رزمایش بیش از ۸ هزار نفر نیازمند حمایت شناسایی شده و در هر مرحله از رزمایش از آنها حمایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مرحله نخست این رزمایش که در روز اول ماه مبارک رمضان برگزار شد نیز ۳ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده و مرحله سوم این رزمایش نیز در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان عملیاتی خواهد شد.

شیخ حسنی در پایان یادآور شد: شهروندان و مردم مومن می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) ۳۹۱۰۳۲۵۹۸۶۳۴۱  و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۱۴۹۲۴۰۳۲۴ نزد بانک انصار به نام رزمایش کمک مومنانه واریز کنند،