۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 11463
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۲۱
  • ارسال توسط :
توزیع بسته های معیشتی رزمایش همدلی مومنانه در تاکستان آغازشد
توزیع بسته های معیشتی رزمایش همدلی مومنانه در تاکستان آغازشد
از صبح امروز ؛

توزیع بسته های معیشتی رزمایش همدلی مومنانه در تاکستان آغازشد

همدلی مسوولان موجب موفقیت زیادی در روند کار شد

مرحله اول توزیع بسته ها و ارائه خدمات شامل ۳۰۰۰ بسته با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده و از امروز یکشنبه هفتم اردیبهشت توزیع می شود و همچنین ۴ هزار بسته دیگر طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.

سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان گفت : بعد از فرمان مقام معظم رهبری فعالیت قرارگاه رزمایش شد و روز جمعه ستاد قرارگاه ناحیه تاکستان با هماهنگی فرماندار و مسوولان تشکیل و شروع به کار کرد.

وی گفت: همدلی مسوولان موجب موفقیت زیادی در روند کار شد و به منظور جلوگیری از موازی کاری هفت تیم ایجاد گردید و با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان و دفاتر امام جمعه لیست هایی تهیه شد و مشاغل آسیب دیده از کرونا و کارگران فصلی و روزمزد نیز در این راستا رصد شدند و حتی برخی افراد تبعه افغان نیز در این لیست قرار گرفتند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان اظهار کرد: ۴۵۰۰ خانوار شامل ۱۵ هزار نفر جهت حمایت و نیز ۴۰۰ خیر جهت حضور در امر خیر همدلی شناسایی شدند و مرحله اول توزیع بسته ها و ارائه خدمات شامل ۳۰۰۰ بسته با مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان آماده سازی شده و فردا توزیع می شود و همچنین ۴ هزار بسته دیگر طی روزهای آینده توزیع خواهد شد.

سرهنگ حیدری اضافه کرد: انجام کارهای ابتکاری در شناسایی آحاد مردم، ارسال دعوتنامه به خیرین، صفر کردن حساب دفتری افراد به فروشگاه ها، هماهنگی با داروخانه ها جهت تهیه دارو افراد نیازمند، هماهنگی با نانوایی ها، هماهنگی با صاحبین املاک جهت بخشش اجاره بها از اقدامات این قرارگاه می باشد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در بحث کرونا گفت: در عین حال ضدعفونی و توزیع مواد بهداشتی همزمان با رزمایش همدلی مومنانه در حال انجام است و تشکیل تیم های مناسب جهت توزیع بسته ها با حفظ کرامت افراد از دیگر اقدامات می باشد.