۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 11272
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
  • ارسال توسط :
توزیع اقلام معیشتی با رعایت شٲن و حفظ کرامت افراد انجام می شود
توزیع اقلام معیشتی با رعایت شٲن و حفظ کرامت افراد انجام می شود

توزیع اقلام معیشتی با رعایت شٲن و حفظ کرامت افراد انجام می شود

تکلیف ما در این مواسات بسیار بزرگ است چرا که مقام بزرگی این دستور را صادر کرده است

سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در شورای کمک مومنانه شهرستان آبیک بیان کرد: با فرمان مقام معظم رهبری امروز تکلیف شرعی دیگری نیز که برخواسته از تعالیم دینی ما می باشد بر عهده ما گذاشته شد و آیات و روایات نیز یکی از نشانه های مومن را همین مواسات و بی تفاوت نبودن به مستضعفان می داند.

وی با اشاره به اهمیت مواسات افزود: تکلیف ما در این مواسات بسیار بزرگ است چرا که مقام بزرگی این دستور را صادر کرده است و البته دشمنان ما نیز بیکار نیستند و میخواهند مشکلات کشور را بزرگ نشان بدهند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: برابر گزارشی که از همکارانمان در شهرستان آبیک داشتیم مقدمات کار خیلی خوب چیده شده است و هرشخص در حد توان خود می تواند در این امر خیر شرکت کرده و تلاش ما در راستای حضور حداکثری مردم در این امر خداپسندانه می باشد.

مقام ارشد سپاه استان تصریح کرد: در توزیع این اقلام معیشتی نیز باید دقت شود تا اقلام در شٲن مردم باشد و توزیع این اقلام معیشتی نیز باید با حفظ آبروی افراد باشد.

سردار شاهرخی متذکر شد: بزرگترین تشکیلات این شهرستان نیروی مقاومت بسیج است و بسیجیان در همه ی عرصه ها درحال فعالیت هستند و در این عرصه ها نیز بسیج شٲنی جز خدمتگزاری برای خود قائل نیست و امیدواریم با همدلی این رزمایش انجام شود.

وی در پایان ضمن توصیه مردم جهت شرکت در این امر خداپسندانه گفت: تلاش کنید این رزمایش را وسعت ببخشید و فقط در توزیع بسته های معیشتی نمانده و صاحبان و مالکان مراکز تجاری سعی کنند از مستاجرین دستگیری کنند.