۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » قزوین » ورزش
  • شناسه : 12863
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
  • ارسال توسط :
توجه ویژه شبکه قزوین به موضوع «ورزش»
توجه ویژه شبکه قزوین به موضوع «ورزش»

توجه ویژه شبکه قزوین به موضوع «ورزش»

معاونت خبر مرکز قزوین روزانه با اختصاص یک بخش خبری «ساعت 20» به بررسی رویدادهای ورزشی استان می پردازد.

فعالیت های ورزشی یکی از راه های موثر برای حفظ سلامتی، عافیت و تندرستی است و با توجه به توصیه متخصصین امر ، ورزش کردن باعث کاهش استرس و فشارهای روانی خواهد بود که در طی روز مردم در پیچ و تاب زندگی روزمره خود درگیر آن هستند. بنابراین ورزش کردن جدا از منفعت و تاثیر مثبتی که برروی کالبد انسان و سلامتی بدن او دارد، قطعا در سلامتی روان او نیز تاثیر مضاعفی خواهد داشت. به همین دلیل رسانه از این امر غفلت نکرده و در حوزه ورزش، تلاش و تکاپوی ویژه ای داشته و همراه و همگام با جامعه ورزشی استان در انعکاس مطلوب وقایع مهم جامعه ورزشی گام برمی دارد. شبکه قزوین با تهیه،تولید و پخش برنامه‌های پرمحتوا، فضای پر تحرک و بانشاطی را برای مردم ، به ویژه جوانان استان قزوین به ارمغان آورد.
حسن اکبری ، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین با بیان مطلب فوق افزود : سیمای مرکز قزوین در همین راستا با ویژه برنامه «نشاط» روزهای جمعه به مدت ۷۵دقیقه حوالی ساعت ۲۱:۱۵ میهمان مخاطبان تلویزیون می شود. این مجله ورزشی با بخش هایی همچون: نظرسنجی مصاحبه با پیشکسوتان ورزش استان، معرفی داوران قزوینی مطرح در سطح کشور، همراه با ورزشکاران استان قزوین در بازدید از مناطق دیدنی قزوین، پرداخت به قهرمانان ورزشی استان قزوین و بخش پزشکی ورزشی با حضور متخصصین علم تغذیه و ورزش روی آنتن شبکه قزوین می رود.
اکبری ادامه داد : رادیو قزوین هم با برنامه «تیک تاک» در بخشی به نام «میز ورزش» هرروز به مدت ۱۰دقیقه حوالی ساعت ۱۷ به بررسی رویدادهای ورزشی و انعکاس فعالیت هیئت‌های مختلف ورزشی استان می پردازد. همچنین اختصاص بخشی از برنامه صبحگاهی «زندگی سلام» به موضوع ورزش: معرفی قهرمانان ورزشی، گزارش مردمی و معرفی هیئت‌های ورزشی استان، از دیگر برنامه های معاونت صدای مرکز قزوین در این حوزه است.
مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین در پایان گفت: معاونت خبر مرکز قزوین هم روزانه با اختصاص یک بخش خبری «ساعت ۲۰» به بررسی رویدادهای ورزشی استان می پردازد و در بخش های ساعت ۱۰ و ۲۳ نیز اخبار ورزشی استان را پوشش می دهد. بخش خبری رادیو در ساعات ۱۱ و ۱۷ و پرداخت به موضوع ورزش استان در چهار بخش ۱۰۰ ثانیه ای خبر رادیو، از دیگر برنامه های شبکه قزوین در این حوزه است