۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 30312
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹
  • ارسال توسط :
تهیه و تدوین نظام جامع پرداخت حقوق   موجب ارتقاء سطح معیشت پرسنل می شود
تهیه و تدوین نظام جامع پرداخت حقوق   موجب ارتقاء سطح معیشت پرسنل می شود

تهیه و تدوین نظام جامع پرداخت حقوق موجب ارتقاء سطح معیشت پرسنل می شود

کاهش اضافه کار پرسنل شهرداری موجب بی انگیزه شدن آنان و در نهایت آسیب جدی به شهرداری، شهرو شهروندان خواهد شد.

تهیه و تدوین نظام جامع پرداخت حقوق در شهرداری قزوین موجبات ارتقاء سطح معیشت و فراهم شدن تأمین آتیه پرسنل و افزایش انگیزه خدمت رسانی به شهروندان خواهد شد.

ولی چگینی رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد.

طی سخنانی با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت، ایجاد انگیزه در پرسنل و افزایش راندمان کاری تدوین نظام جامع پرداخت حقوق پرسنل شهرداری قزوین یک ضرورت است و بایستی شهرداری قزوین ملزم به تهیه و تدوین این نظام جامع شود.

وی در ادامه با اشاره به تورم و افزایش قیمت لوازم یدکی خودرو خواستار افزایش عادلانه و منطقی حقوق رانندگان آژانس شاغل در شهرداری قزوین شد و گفت: این افراد زحمتکش با حداقل حقوق گذران زندگی می کنند و لازم است تا با توجه به افزایش قیمت لوازم یدگی خودرو و استهلاک خودرو نگاه ویژه ای در افزایش حقوق آنان صورت گیرد.

چگینی در بخش دیگری از سخنانش در تذکری، بر لزوم توجه به پرداخت اضافه کار پرسنل در شهرداری قزوین تاکید کرد و افزود: تمام پرسنل، زندگی خود را بر اساس حقوق دریافتی تنظیم کرده و مدیریت می کنند و لذا کاهش حقوق و قطع اضافه کار با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه می تواند آسیب های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد.

وی تصریح کرد: کاهش اضافه کار پرسنل شهرداری موجب بی انگیزه شدن آنان و در نهایت آسیب جدی به شهرداری، شهرو شهروندان خواهد شد.

به گفته رییس کمیسیون مالی برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر قزوین ،متاسفانه امروزه برخی مدیران سازمانها اولین راه کاهش هزینه ها را در کم کردن اضافه کار پرسنل خود می دانند در صورتی که در بسیاری از موارد راههای دیگری نیز برای کاهش هزینه ها وجود دارد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خواستار توجه به گلایه های مطرح شده توسط پرسنل آتش نشانی و نیروهای نگهبان پیرامون کاهش حقوق و کاهش اضافه کاری آنان شد و افزود: باید پرداخت حقوق و اضافه کاری پرسنل شهرداری براساس عدالت پرداخت شود و حقوق پرسنل به هیچ عنوان تضییع نشود.

رییس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهرقزوین در ادامه جلسه به قرائت لوایح رسیدگی شده مربوط به کمیسیون متبوع خود در صحن شورا پرداخت.