۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 7963
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
  • ارسال توسط :
تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند
تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند

تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند

جشن انقلاب امسال در روزهایی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در شرایط سختی قرار دارد

صبح روز شنبه در مراسمی با حضور آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، جمالی پور استاندار، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شهردار و مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمع کثیری از فرهنگیان و ۱۳۵۷ دانش آموز گلبانگ انقلاب در ورزشگاه الغدیر نواخته شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در این مراسم اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آیات قران برای ما به خوبی معنا شد. امام به عنوان کسی که میراث پیامبران را پاسداری می‌کرد در حالی که تمام دنیا مقابلش بود با اتکا به خداوند و پشتوانه مردم آمد و وعده الهی عملی شد و دیدیم که حق آمد و باطل نابود شد.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی آمدن حق و رفتن باطل را دیدیم و با انقلاب در واقع شاهد قیام ملت‌های ستمدیده جهان بودیم.این شجره طیبه کاشته شده و قرار است این شجره بال و پر بگیرد و در همه کشورهای اسلامی ریشه بدواند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند اراده کرده که پرچم حق در اقصی نقاط عالم برافراشته شود و ملت و مسئولان ما در تحقق آن عزم جدی دارند.آیت الله عابدینی در پایان گفت: در ۱۲ بهمن امام آمد و در ۲۲ بهمن انقلاب پیروز شد و این ایام الله در تاریخ انقلاب ما ثبت و ضبط و ماندگار شد.

هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین هم در این مراسم گفت: جشن انقلاب امسال در روزهایی برگزار می‌شود که ایران اسلامی در شرایط سختی قرار دارد و همه امکانات دشمن علیه ایران بسیج شده است تا به نظام آسیب بزند.

وی بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مغتنمی است تا عوامل پیروزی انقلاب را مرور کرده و با نگاه به اهداف و آرمان‌های ارزشی، مسیر آینده را پیدا کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در رژیم گذشته حقوق مردم نادیده گرفته می‌شد و یک نفر تصمیم می‌گرفت و مردم فقط در شرایطی محترم شمرده می‌شدند که در مسیر شاه باشند و حکومت تنها برای خود تلاش می‌کرد و در این وضعیت امام در برای دفاع از ارزشهای دینی و اسلامی وارد صحنه شد و با حمایت مردم به پیروزی رسید.

جمالی پور گفت: انقلاب اسلامی برای زنده کردن حقوق مردم و ارزشهای دینی به وقوع پیوست و پیروزی انقلاب مرهون حضور مردم و رهبری آگاه بود.

وی اظهار داشت: در آستانه جشن انقلاب و سخت‌ترین شرایط پس از انقلاب قرار داریم لذا باید به رأی و نظر مردم و سلایق و عقاید مردم اهمیت دهیم و آنها را در صحنه حفظ کنیم تا پیروزی و موفقیت شکل بگیرد.

استاندار قزوین یادآور شد: اگر در گذشته موضوع خودی و غیر خودی مطرح شد امروز نباید آن را فریاد بزنیم زیرا این کار موجب تفرقه می‌شود.

وی بیان کرد: امروز همه مردم را باید فرزندان نظام بدانیم چون دشمن دنبال تفرقه و طرح خودی و غیر خودی است تا با بر هم زدن انسجام ملی به هدف برسد به همین دلیل باید دانست تنها شناخت درست مسیر و اهداف امام و انقلاب ما را در ادامه مسیر به پیروزی می‌رساند.

جمالی پور اضافه کرد: وظیفه همه ما و روحانیت شناخت تهدیدات دشمن و برنامه ریزی برای خنثی کردن آن است و در این میان ایجاد دو گانگی در کشور، بی اعتمادی در جوانان، شعار دادن علیه هم و مرگ بر هم گفتن از برنامه‌های دشمن است و در این وضعیت هر کس در مسیر وحدت گام بردارد در مسیر شهید سلیمانی است.

وی اظهار داشت: برای شهید سلیمانی چپ و راست و خودی و غیر خودی مطرح نبود لذا ما هم باید مراقب باشیم با حذف همدیگر به دشمن فرصت ندهیم که برنامه ریزی کرده و به نظام آسیب بزند.استاندار قزوین تصریح کرد: همه وظیفه داریم حضور مردم را در صحنه حفظ کنیم و بیانیه گام دوم را چراغ راه آینده قرار دهیم و در مسیر وحدت گام برداریم.

در این مراسم زنگ انقلاب توسط استاندار نواخته شد تا جشن‌های انقلاب اسلامی در مدارس آغاز شود.