۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 1409
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۷
  • ارسال توسط :
تمرکز زدایی مطب پزشکان و مراکز درمانی در هسته مرکزی شهر جهت حل مشكل ترافيك
تمرکز زدایی مطب پزشکان و مراکز درمانی در هسته مرکزی شهر جهت حل مشكل ترافيك

تمرکز زدایی مطب پزشکان و مراکز درمانی در هسته مرکزی شهر جهت حل مشكل ترافيك

براي تغيير فرهنگ لازم است كمي صبور باشيم و كمي مشكلات ايجاد شده را تحمل كنيم.

دکتر زهرا یوسفی رییس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر در جلسه علنی صحن شورا گفت : کرد: هدف شورا و شهرداری در حل مشكلات ترافیکی و ايجاد اسايش خاطر براي شهروندان ،هدفي مشترک است و در این راستا نیز لازم است از ادبيات مناسب که مانع دلگیری و به تبع آن ، عقب افتادن کارها و کند شدن قدم های سازنده می شود استفاده نمود تا با تعامل و همفكري دو سويه اين روند را سرعت بخشيم.

یوسفی عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد:از معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري بابت توسعه مسير دوچرخه سواري در شهر و أيمن سازي آن و راه اندازي ايستگاه دوچرخه در مسير جاده سلامت ، تقدير و تشكر ميكنم زيرا مجموعه اقدامات انجام شده سبب بسط و گسترش اين ورزش و تبديل قزوين به شهر دوستدار دوچرخه شده است.
لذا ضمن تاكيد بر لزوم افزايش تعداد ايستگاههاي دوچرخه سواري در سطح شهر ،توصيه ميكنم مراقب باشيد كه ایستگاههای دوچرخه انحصاری نشود و افراد مختلف در آن مشارکت داشته باشند.
وی تاکیدکرد: تجربه ایستگاه دوچرخه در مسیر پیاده باراجین تجربه موفقي بوده و لازم است از پيمانكار مربوطه حمایت لازم بعمل آيد.
وی در خصوص مسيرهاي پياده راه افزود: سياست ما در شهر انسان محور بودن پروژه ها بجاي خودرو محور بودن است. در بسياري از شهرهاي بزرگ كشورهاي پيشرفته ،مركز شهر تبديل به مسير وسائل حمل و نقل عمومي ،دوچرخه و پياده راه شده و تجربه موفقي بوده است.
معمولا در اجراي اينگونه پروژه ها هميشه مخالفتهايي در ابتدا وجود دارد اما براي تغيير فرهنگ لازم است كمي صبور باشيم و كمي مشكلات ايجاد شده را تحمل كنيم تا هم به حل مشكل ترافيك و هم كاهش الودگي هوا كمك كنيم.
یوسفی خاطر نشان کرد: باید برای تمرکز زدایی مطب پزشکان و مراکز درمانی در هسته مرکزی شهر كه هر روز عصر و شب جمعيت زيادي را به سوي خود مي كشاند با استفاده از بسته هاي تشويقي و در نظر گرفتن سوبسید ، تدبیر لازم انجام گيرد و در این راستا حتما از نقطه نظرات و همفكري سازمان نظام پزشکی نیز استفاده شود.