۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 8494
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸
  • ارسال توسط :
تمام رسانه های استان قزوین انتخابات دوم اسفند را پوشش می دهند
تمام رسانه های استان قزوین انتخابات دوم اسفند را پوشش می دهند

تمام رسانه های استان قزوین انتخابات دوم اسفند را پوشش می دهند

دو استودیوی زنده در ستاد انتخابات استان قزوین راه اندازی شده است تا برای ارتباط مستقیم استفاده شود.

حسین بی نیاز روز پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با همدلی مثال زدنی مسئولان کمیته‌ها تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در استان آماده شده و در زمینه اطلاع رسانی نیز تاکنون فعالیت‌های ارزشمندی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: خوشبختانه رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها، رسانه ملی و فعالان رسانه در عرصه مجازی از ابتدای زمان ثبت نام پای کار بودند و توانستند به خوبی مراحل مختلف این رویداد را منعکس کنند و در آگاهی بخشی مؤثر عمل کردند.

بی نیاز تصریح کرد: برای حضور آسان خبرنگاران و فعالان رسانه در شعب اخذ رأی تاکنون برای ۱۳۲ نفر از عوامل صدا و سیما و ۶۰ خبرنگار کارت ویژه تردد و تهیه خبر صادر شده تا در این روز بتوانند به رسالت خود عمل کنند.

مدیر روابط عمومی استانداری قزوین یادآور شد: در سطح شهر هم چند بیلبورد برای تشویق مردم به حضور آماده و اختصاص داده شده و دو استودیوی زنده در ستاد انتخابات استان قزوین راه اندازی شده تا برای ارتباط مستقیم استفاده شود.

وی گفت: از طریق تولیدات الکترونیکی هم برای اطلاع رسانی بیشتر استفاده خواهد شد و فضای خوبی در عرصه مجازی مهیا شده تا عکس، خبر و نوشته‌های مورد نیاز منعکس شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.