۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » فرهنگ و هنر » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 21988
  • ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۴۷
  • ارسال توسط :
تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی  تعطیل است
تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی  تعطیل است

تمامی فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی تعطیل است

نشریات و رسانه‌ها و مشاغلی که با حوزه چاپ سروکار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت.

تعطیلی تمامی مراکز و فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قزوین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با اشاره به قرمز شدن وضعیت کرونای استان گفت: بر اساس آیین‌نامه و دستورالعمل‌های وضعیت قرمز، مشاغل و صنوف و فعالیت‌های گروه‌های ۲ و سه و چهار در این شرایط تعطیل است.

محمدحسین اسماعیلی به “وقایع خبری” افزود: بر این اساس و با توجه به ابلاغیه ستاد کرونا مبنی بر وضعیت قرمز در استان تمامی مراکز فرهنگی و هنری این گروه‌ها شامل سینما، موزه و باغ موزه، تئاتر، آموزشگاه‌های هنری، کتابخانه‌ها، زبانسراها، موسیقی و همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و هنری و مذهبی در کل استان به مدت ۲ هفته تعطیل خواهد بود.

اسماعیلی اضافه کرد: در محدودیت‌های جدید کرونایی، چاپخانه‌ها که جزو گروه یک هستند، می‌توانند به فعالیت خودشان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ادامه دهند، همچنین نشریات و رسانه‌ها و مشاغلی که با حوزه چاپ سروکار دارند مشکلی برای ادامه فعالیت نخواهند داشت، البته واحد‌های خدمات چاپی و چاپ دیجیتال شامل این استثنا نخواهد بود و تعطیل است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ابراز امیدواری کرد: با رعایت این محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در طول روز‌های آتی، شاهد کاهش ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا باشیم تا فعالیت‌های فرهنگی و هنری دوباره از سر گرفته شود.