۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 27497
  • ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
  • ارسال توسط :
تلاش داریم روابط تجاری کشور با دیگر کشورها را افزایش دهیم
تلاش داریم روابط تجاری کشور با دیگر کشورها را افزایش دهیم

تلاش داریم روابط تجاری کشور با دیگر کشورها را افزایش دهیم

با رایزنی های صورت گرفته برای نخستین بار جمعی از شرکت های تولیدی استان قزوین نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

دکتر محمدبیگی در آیین افتتاح دومین نمایشگاه اختصاصی ایران در سوریه:

در تلاشیم روابط تجاری کشور و توانمندی استان قزوین در سوریه را افزایش دهیم

نمایشگاه تخصصی اقتصادی و تجاری ایران در سوریه با حضور دکتر فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان، دکتر محمدبیگی و جمعی از نمایندگان هیئت دوستی پارلمانی ایران و سوریه همچنین وزیر اقتصاد سوریه و شماری از بازرگانان و سرمایه گذاران دو کشور در مرکز بین المللی نمایشگاه‌های دمشق گشایش یافت.

دکتر فاطمه محمدبیگی عضو گروه هیئت دوستی پارلمانی ایران و سوریه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه در این گروه تلاش داریم روابط تجاری کشور با دیگر کشورها از جمله سوریه را افزایش دهیم، گفت: گسترش روابط تجاری می‌تواند باعث رونق بیشتر و افزایش ارز آوری برای کشور و رونق تولید و افزایش فرصت اشتغال، شناخت بیشتر دو کشور از هم، شناخت بیشتر تجار از نیازهای دو طرف، تعامل متقابل، راه گشایش و ایجاد درآمد پایدار برای کشور باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز همچنین به حضور تعدادی از شرکت های استان قزوین در این نمایشگاه اشاره و عنوان کرد: با رایزنی های صورت گرفته برای نخستین بار جمعی از شرکت های تولیدی استان قزوین نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا توانمندی های دیار مینودری در تولید انواع محصولات را به نمایش بگذارند. امیدواریم با حضور پرشور صنایع استان در دمشق بتوانیم روابط بین قزوین-دمشق را علاوه بر روابط تجاری دو کشور گسترش دهیم.

لازم به ذکر است، این نمایشگاه که ۱۶۴ شرکت از کشورمان توانمندی‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش گذاشتند، به عنوان بزرگترین نمایشگاه تخصصی ایرانی برگزار شده در سوریه، گامی بلند در مسیر ارتقای همکاری‌های اقتصادی دو کشور محسوب می شود.