۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری
  • شناسه : 5311
  • ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
  • ارسال توسط :
تقویت و آموزش هویت ایرانی از سنین کودکی جدی گرفته شود
تقویت و آموزش هویت ایرانی از سنین کودکی جدی گرفته شود

تقویت و آموزش هویت ایرانی از سنین کودکی جدی گرفته شود

اگر تبلیغ و آموزش در سنین کودکی به خوبی صورت گیرد می توان به دستاوردهای مفیدی رسید.

 جلسه هماهنگی دومین همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی عصر یکشنبه با حضور جمالی پور استاندار، سیده حمیده زرآبادی و روح الله بابایی صالح ، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، روسای دانشگاهها و مدیران دستگاههای اجرایی در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این جلسه گفت : اگر آموزش و فرهنگ سازی از دوران کودکی و خردسالی شکل بگیرد می توان به دستاوردهای ارزشمندی در سنین بزرگسالی رسید و برنامه ریزی مدونی در کارها صورت داد.

وی اضافه کرد: باید اهداف این همایش ملی که اهمیت زیادی دارد به خوبی مشخص شود تا بتوانیم نتایج آن را در تقویت هویت کودکان ببینیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: رویکرد همایش هم علمی و هم مهارتی است و با آثار ارائه شده در بخش مقاله، فیلم، قصه گویی می توان امیدوار بود با استقبال مواجه شده و تاثیرگذار باشد.

وی گفت: از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و بین المللی امام خمینی انتظار داریم برای معلمان ، کلاس های آموزشی برگزار کنند و یافته های خود را به آنها منتقل کنند تا محتوای آموزشی بهتر شود.

جمالی پور اظهارداشت: اگر تبلیغ و آموزش در سنین کودکی از جمله پیش دبستانی و دبستان بخوبی صورت گیرد مانند آنچه از سوی نیروی انتظامی برای بستن کمربند ایمنی صورت گرفت می توان به دستاوردهای مفیدی رسید.

استاندار قزوین از مدیران دستگاههای اجرایی خواست در برگزاری همایش ملی هویت کودکان ایران اسلامی در دوره پیش دبستانی همکاری کنند.