۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 29229
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۱
  • ارسال توسط :
تقویت روحیه معنویت؛مهمترین رهاورد سفر راهیان نور
تقویت روحیه معنویت؛مهمترین رهاورد سفر راهیان نور

تقویت روحیه معنویت؛مهمترین رهاورد سفر راهیان نور

رمضان حقیقت قرآنی است و روزیِ این ماه نیز دریافت حقیقت قرآنی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور حوزه علمیه استان که در مدرسه علمیه شیخ‌الاسلام برگزار شد، با تبریک ایام ماه شعبان و اعیاد این ماه عزیز اظهار کرد: در ماه رجب و شعبان تمرین می‌کنیم بتوانیم به ماه مبارک رمضان ورود پیدا کنیم تا از این ماه شریف نهایت بهره را ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: ماه رمضان فقط این نیست که ماه قرآن است و قرآن در آن نازل شده است، بلکه رمضان حقیقت قرآنی است و روزیِ این ماه نیز دریافت حقیقت قرآنی است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: ما به ماه رجب و شعبان احتیاج داریم تا با آمادگی وارد ماه رمضان شویم و در این ماه‌ها بسیار سفارش شده است که استغفار کنیم و سفر راهیان نور بهترین فرصت برای تقویت معنویت در انسان است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: خداوند فرموده ماه رمضان، ماه قرآن است و قرآن را جز پاکان درک نمی‌کنند؛ انسان با توبه و استغفار می‌تواند پاک شود.

وی افزود: امیرالمؤمنین (ع) درباره جهاد فرموده‌اند جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است، در راهیان نور به این مهم توجه ویژه داشته باشیم که شهدای ما جهادگران حقیقی بودند و تلاش کنیم مسیر مقدس آن‌ها بیش‌ازپیش مورد توجه قرار گیرد.