۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » فعالیتهای دینی » قزوین » مساجد
  • شناسه : 13208
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
  • ارسال توسط :
تقویت تولید داخلی راه مبارزه با آمریکاست
تقویت تولید داخلی راه مبارزه با آمریکاست

تقویت تولید داخلی راه مبارزه با آمریکاست

دست مفسدان اقتصادی را قطع کنید

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: مهمترین راه مقابله عملی با استکبار جهانی در عرصه اقتصاد، تقویت تولید داخلی و تعامل با کشورهای مسلمان و تحت ستم است.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی و با رعایت پروتکل‌های اجتماعی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: باید خودمان را همواره زیر سایه قرآن بدانیم و اخلاق و رفتارمان را دینی و قرآنی کنیم.

وی اضافه کرد: خداوند گفته کلمه «لا اله الا الله» یک دژ محکم است که هر کس وارد آن شود محفوظ خواهد ماند البته شنیدن آیات قرآنی لیاقت و سعادت می‌خواهد و آنها که در این مسیر نیستند از لطف الهی بازمانده‌اند.

عابدینی تصریح کرد: در زمان غیبت باید به ائمه پناه ببریم تا خداوند لطفش را شامل ما کند و امروز که ولی فقیه موجب وحدت مسلمانان شده و صهیونیست‌ها را سر جای خود نشانده و دست غارتگری را قطع کرده است باید از آن حمایت و پشتیبانی کنیم.

امام جمعه قزوین اظهار داشت: ولایت فقیه راه ظهور را هموار و آینده درخشانی را پیش روی مسلمانان متصورمی کند و اگر درک ولایت فقیه را داشته باشیم لیاقت درک امام زمان را هم پیدا می‌کنیم و اگر بخواهیم آینده ما در مسیر حضرت باشد باید خود را آماده ظهور کنیم.

وی بیان کرد: اگر ضعف ایمانی نداشته باشیم شیطان هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد و داشتن ایمان و توسل به قرآن راه نجات بشریت است و آرامش، آسایش و امنیت در سایه قرآن محقق می‌شود.

خطیب جمعه قزوین تصریح کرد: مسلمان واقعی هرگز به سرنوشت انسان‌های مظلوم دیگر بی تفاوت نیست و ما باید تلاش کنیم تا با معرفی اقتدار و رحمت اسلامی کشورهای اسلامی از زیر ستم استکبار خارج شده و برای ظهور حضرت مهیا شوند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین تصریح کرد: در گام دوم لازم است با نشان دادن زیبایی‌های انقلاب کمک کنیم تا رفتارمان اصلاح و دست غارتگران از بیت المال قطع شده و عدالت در جامعه دیده شود.

وی ارسال کشتی بنزین به ونزوئلا برای کمک به مردم محروم این کشور را بیانگر اقتدار ایران اسلامی دانست و گفت: همه دیدند که آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و این حرکت یک اقتدار دیگر برای مسلمانان شد و تبلیغ خوبی بود که دیگران با اسلام و قدرت آن بیشتر شوند.

آیت الله عابدینی اظهار داشت: در جنگ بین حق و باطل، اهل ایمان باید در جهان اسلام ید واحده باشند و در برابر فتنه گران بایستند و دشمن را به سزای اعمال خود برسانند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در ادامه خطبه‌های نماز برخورد جدی با مفسدان را خواستار شد و افزود: مفسد سیاسی همان مفسد اقتصادی هم هست و وقتی دستشان قطع شود صدایشان بلند می‌شود اما نباید از جنجال آنها نگران شد.

عابدینی بیان کرد: مفسدان، منافقان و متعرضان بیت المال در روز قیامت با چهره سیاه محشور می‌شوند.

آیت الله عابدینی در خطبه دوم نماز گفت: باید دست مظلومان را گرفت تا در زمان گرفتاری هم دیگران به ما کمک کنند.

وی اظهار داشت: همه ما برای ساختن جامعه بر اساس ایمان، دین و توحید مسئول هستیم و باید امر به معروف و نهی از منکر را هم جدی بگیریم.

امام جمعه قزوین در ادامه اظهار داشت: ما اگر بخواهیم با تحریم آمریکا مقابله کنیم باید تولید داخلی تقویت شود و به صادرات کشورهای دیگر هم اهمیت دهیم تا نیازهایمان را تأمین کنیم.

وی افزود: تعامل مواساتی با کشورهای مسلمان در این شرایط مهم است بویژه باید با کشورهایی که آمریکا آنها را تحریم کرده و تحت فشار قرار داده تعامل بیشتری داشته باشیم و نیازهایشان را تأمین کنیم.

عابدینی تصریح کرد: امروز فشار آمریکا روی لبنان متمرکز شده و باید کمک به این کشور را در اولویت قرار دهیم و نگذاریم استکبار به اهدافش برسد.

وی گفت: تاریخ انقلاب را که نگاه می‌کنیم مفاسد آمریکایی متعدد است و زدن هواپیمای مسافربری و قتل عام ۲۸۹ کودک و زن بیگناه یک جنایت تاریخی است که در مقابل چشمان جهانیان قاتل این افراد مورد تجلیل قرار گرفت.