۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سپاه » قزوین » نیروهای مسلح
  • شناسه : 30922
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶
  • ارسال توسط :
تقدیر فرمانده سپاه قزوین از حضور مردم در اجتماع «سلام فرمانده»
تقدیر فرمانده سپاه قزوین از حضور مردم در اجتماع «سلام فرمانده»

تقدیر فرمانده سپاه قزوین از حضور مردم در اجتماع «سلام فرمانده»

خدا می‌داند که زمزمه‌های «اللهم عجل لولیک» ما رنگ و بوی دیگری گرفته است.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از حضور با شکوه و انقلابی مردم قزوین در اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» تقدیر کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

خدا می‌داند که زمزمه‌های «اللهم عجل لولیک» ما رنگ و بوی دیگری گرفته است و از عمق قلب ما برمی خیزد..

بنام خدای خوبی‌ها

یکی از خواست‌های بنیادین بشر خستهً امروز، یافتن دور نمایی از آینده‌ای روشن و پر امید است که از بدو پیدایش انسان و هبوط حضرت آدم تاکنون، بشارت فرا رسیدن آن داده شده است. آینده‌ای درخشان که شکوه و عظمت آن دل‌های مالامال از انتظار و شوق را مدهوش خود کرده است.

خدا می‌داند که زمزمه‌های «اللهم عجل لولیک» ما رنگ و بوی دیگری گرفته است و از عمق قلب ما برمی خیزد. احساس نیاز ما از لحن کلام ما پیداست اگر چه گناه و معاصی ما هم زیاد است و شاید دعای ما به آسمان نرود اما ناامید هم نیستیم. ناامید نیستیم از تو که اسوه همه فضیلت‌ها و خوبی‌هایی، تویی که سرچشمه همه پاکی‌ها و نجابت هایی، تویی که امام روشنایی‌ها و شرافت‌هایی، می‌خواهیم خودت برای تعجیل در امر فرجت دعا کنی، که فرجت روز رهایی و عزت و سربلندی همه مستضعفان و مظلومان زمین خواهد بود و روز خواری مستکبران عالم.

روز گذشته خیل مشتاقان ظهورت در دارالمومنین ایران، از مرد و زن، کودک و جوان و نوجوان، برای ظهور منجی (عج) دعا کردند و یکصدا به فرمانده و قائم و امام خود با نگاهی گریان و قلبی مالامال از عشق به ساحت مقدس ایشان، سلام دادند و نقشی در خاطره و ماندگار از استان قزوین را بر دفتر روزگار منقش کردند.

صحنه‌هایی از حضور مشتاق و اخرالزمانی سربازان کوچک امام عصر به ثبت رسید که این حضور پیامی قاطع به تمام جهان مصادره کرد که ما دهه نودی ها، هشتادی‌ها، هفتادی‌ها، شصتی ها و غیره… در هر عصر و دوره‌ای، برای نام و راه امام زمانمان جان می‌دهیم. ما سربازان پا در رکاب مولایمان برای انتقام از خون سیدالشهدا و مظلومان عالم هستیم.

اینجانب بعنوان برادر کوچک شما، مراتب قدردانی و تشکر خود را برای این حضور دلگرم کنندهً امام زمانی به حضور شما پدران و مادران، نسل اول و دوم و سوم انقلاب و شما دهه نودی های عزیزم اعلام می‌دارم و امیدوارم که سربازان معتقد و انقلابی امام زمان (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) باشیم.