۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6521
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
  • ارسال توسط :
تفکر حسینی دنیای استکبار را به لرزه درآورده است
تفکر حسینی دنیای استکبار را به لرزه درآورده است

تفکر حسینی دنیای استکبار را به لرزه درآورده است

هر چه داریم به برکت امام راحل و رهنمودهای حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی است

مراسم تجلیل از خادمین موکب سیدالشهدای اداره اوقاف استان قزوین سه شنبه شب ‌با حضور حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، حجت الاسلام نوروزی معاون فرهنگی اوقاف و جمعی از موکب داران، خادمان و روحانیون اعزامی به اربعین حسینی در حسینیه امینی ها برگزار شد.

حجت الاسلام مصطفی مجیدی در این مراسم گفت: هفته بسیج یادآور حرکت خردمندانه نهادی مردمی است که امروز امنیت کشور را در کنار سایر نیروها تضمین کرده است.

وی بیان کرد: هر چه داریم به برکت امام راحل و رهنمودهای حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی است و رسالت ما صیانت از ارزشهای بدست آمده است.

مجیدی یادآورشد: آزادی و آزادگی و مردانگی و شرف انسانی به برکت معصومین و رسول گرامی اسلام و سالار شهیدان و حضرت زهرا و مولای متقیان بدست آمده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین یادآورشد: اگر حماسه اربعین امروز در جهان شکل گرفته و میلیون ها نفر با پای پیاده به زیارت سالار شهیدان می روند به لطف الهی و برکت برکت امام حسین(ع) است.

مجیدی تصریح کرد: پرچم عزت و افتخار و مردانگی در کشور توسط امام راحل با تاسی از سالار شهیدان به اهتزاز درآمده است و همه باید از آن صیانت کنیم.وی گفت: امروز بر خود می بالیم که توفیق پیاده روی، موکب داری و قرابت و نزدیکی به سیدالشهدا را پیدا کرده ایم.

انها که در مسیر طریق الحسین قرار گرفته اند مرهون الطاف الهی قرار گرفته اند چون خادمی موکب یک نشان جانفشانی در مسیر حسینی است.

مجیدی بیان کرد: تفکر حسینی امروز همه دنیای استکبار را به لرزه در آورده و همه دشمنان می خواهند این اندیشه دینی را از ما بگیرند و کشور را زیر پرچم استعمار قرار دهند.

وی اظهارداشت: تفکر حسینی انسان ساز است و بیگانگان که تلاش می کنند این تفکر انقلابی را با میلیاردها دلار خودباختگان از بین ببرند در خیال خام خود همچنان درمانده اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: دشمنان، امروز اسلام و تفکری را هدف قرار داده که خروجی آن اربعین حسینی و مقاومت اسلامی است لذا آمریکا با اسلام اصیل جنگ دارد و
می خواهد اربعین را که انسان ساز است را از شبعیان بگیرد زیرا باور کرده اند آن چیزی که مردم را پایبند اعتقادات و باورهای دینی می کند الهام گرفته از سیدالشهدا و سالار آزادگان است.

مجیدی بیان کرد: دشمن باورها، اعتقادات و انسانیت ما را هدف گرفته لذا باید دانست پای امام معصوم ایستادن نیازمند تحمل سختی و دوری از رفاه و آسایش است.  
وی گفت: پیاده روی اربعین و موکب داری و تکریم زایران حسینی یک آزمون برای اثبات درمسیر خط امام بودن است و خدمت به زایران حسینی در واقع خدمت به سالار شهیدان است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین افزود: گریه و ناله در اربعین، خدمت به زایران و پیاده روی در مسیر کربلا موجب آگاهی بخشی به جامعه است.

مجیدی گفت: امروز آثار اربعین حسینی در دنیا دیده می شود و با این همه سختی  و مشقت که بر مردم می رود که بخشی ناشی از بی تدبیری مسئولان و بخشی ناشی از تحریم هاست، مردم نشان دادند در مسیر ارزشها حاضرند هر سختی را تحمل کنند.

وی اظهارداشت: در اتفاقات اخیر مردم نشان دادند با همه سختی ها در صحنه هستند تا بسترساز حضور منجی عالم بشریت باشند زیرا امام معصوم قرار است پرچم لا اله الا الله را با کمک همین مردم مخلص و مقاوم به اهتزاز درآورد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: امروز مسئولان نظام باید خود را فدایی مردم بصیری بدانند که برای دفاع از امامشان ایستاده اند و سختی ها را تحمل کرده اند.در ادامه از خادمان، رانندگان، موکب داران، آشپز، کفاش و خیاط و پزشک، متولیان، واقفان، خبرنگاران تجلیل شد.