۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 22077
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
  • ارسال توسط :
تفاهم نامه توسعه روابط مشترک بین بازرسی کل استان و اتاق بازرگانی استان امضا شد
تفاهم نامه توسعه روابط مشترک بین بازرسی کل استان و اتاق بازرگانی استان امضا شد

تفاهم نامه توسعه روابط مشترک بین بازرسی کل استان و اتاق بازرگانی استان امضا شد

باید موانع قانونی تحقق تولید در استان از سوی اتاق بازرگانی احصاءگردد.

در راستای حمایت و پشتیبانی از تولید و سرمایه گذاری استان، تفاهم نامه ای بین بازرسی کل استان قزین و اتاق بازرگانی منعقد و به امضاء رسید.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل روابط عمومی بازرسی کل استان قزوین ، عبدالله آقاعلیخانی بازرس کل استان قزوین در نشست امضاء تفاهم نامه میان اتاق بازرگانی و سازمان متبوع خود که با حضور اعضای هیات نمایندگان پارلمان بخش خصوصی استان برگزار شد، گفت : سال جاری سال طلایی رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و حمایت از آن است از این رو بازرسی کل استان از طریق تعامل موثر و مثبت فعالان اقتصادی مشکلات موجود در عرصه های  اقتصادی و تولیدی ، موانع و نارسایی ها را شناسایی و مرتفع خواهد کرد .

وی با اشاره به اینکه برخی از موانع شکوفایی تولید و اقتصادی مربوط به قوانین و مقررات است خاطر نشان کرد: باید موانع قانونی تحقق تولید در استان از سوی اتاق بازرگانی احصاء، و پس از بررسی، برای اصلاح به مجلس ارائه گردد.

مهندس بخشنده رئیس اتاق بازرگانی نیز در گردهمایی اظهار داشت: برخی از قوانین و مقررات به نفع تولید کنندگان هستند اما سازمان ها به خاطر برخی از ملاحظات آن ها را اجرا نمی کنند .

رئیس اتاق بازرگانی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و  تعیین  شعار راهبردی تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها سال جدید ، این امکان در اختیار بخش خصوصی و فعالان اقتصادی و تولیدی قرار گرفته تا تهدیدات را تبدیل به فرصت کند

در پایان این نشست تفاهم نامه توسعه روابط مشترک بین بازرسی کل اساتان و اتاق بازرگانی استان امضا شد.