۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 24201
  • ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
  • ارسال توسط :
تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است
تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است

تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است

هیچ مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی قزوین صادر نشده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هیچ مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی قزوین صادر نشده است و به هیچ وجه هم صادر نخواهد شد.

پرویز عبدی بیان کرد: هرگونه تغییر کاربری در خارج از محدوده شهر ممنوع است و در موضوع باغستان سنتی به طور کلی هیچگونه مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی صادر نمی‌شود و به شدت با احداث بنا در باغستان سنتی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز در باغستان سنتی تخریب شد، مردم می‌توانند با تماس با سامانه ۱۳۱ هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در باغستان سنتی را گزارش کنند تا با حضور نماینده دادستان با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد: در حریم شهر قزوین، سازمان باغستان‌ها و شهرداری‌ها نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز مسئول هستند و باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی افزود: ۶ اکیپ از سوی سازمان باغستان سنتی در کنار گشت‌های کنترل سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وظیفه کنترل وضعیت باغستان سنتی را بر عهده دارند و هر گونه ساخت و ساز بدون نظر شورای حفظ حقوق بیت‌المال ممنوع است.

عبدی یادآور شد: هیچ مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی قزوین صادر نشده است و به هیچ وجه هم صادر نخواهد شد.