۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استانداری ، فرمانداری » جامعه
  • شناسه : 3741
  • ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
  • ارسال توسط :

تعهد و پیگیری و دلسوزی و تجربه استاندار محترم بسیار ارزشمند بود و به توسعه استان کمک کرد، در شرایط فعلی مدیریت و برآوردن ایده آلها بسیار سخت بود اما با زحمات شما استان قزوین در دو شاخص اول شد.

سیده حمیده زرآبادی پور ، نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی ، صبح امروز در مراسم معارفه استاندار جدید قزوین ضمن قدردانی از زحمات استاندار سابق فزوین تصریح کرد : زاهدی یک سرمایه ارزشمند نظام است، گفت: بی شک توسعه شکوفایی و توسعه هر جامعه‌ای درگرو مدیرانی است که عادل، عالم و دارای تجربه سیاسی و شهرت باشند، علیرغم تلاش‌های انجام شده همچنان مشکلاتی در مدیریت استان وجود دارد.

زرآبادی بیان کرد: مبنا قراردادن شایسته سالاری در استان، مبارزه با فساد، برخورد با متخلفان بدون توجه به گرایش‌های سیاسی آنها، حفظ آبروی خانواده‌ها و سرمایه‌های اجتماعی در برخورد با تخلف و استفاده از رسانه‌ها در این زمینه و استفاده از سرمایه‌های مغفول مانده جوانان از جمله انتظارات از استاندار جدید است.

وزیر کشور در مراسم معارفه هدایت‎الله جمالی‎پور ، استاندار جدید قزوین در دانشگاه بین المللی امام خمینی گفت: درعمر چهل ساله انقلاب اسلامی علیرغم همه فراز و فرود‌ها در زمینه‎های مختلف، جزو قدرت‎های برتر دنیا و کشور‌های تأثیر گذار و مهم در معادلات منطقه‎ای هستیم.
عبدالرضا رحمانی فضلی افزود: نفوذ جمهوری اسلامی در عرصه بین‎الملل در تحولات اخیر گوشه و کنار جهان مشهود است و عزم ما تقویت این مولفه‎های اثرگذار است. او رهبری هوشمندانه و حضور مردم در صحنه را موجب تقویت روزافزون شجره انقلاب اسلامی دانست و گفت: مدیران خدمتگزار در این مسیر در خدمت اهداف انقلابی‎اند.

وزیر کشور با اشاره به درپیش بودن حماسه اربعین هم گفت: اربعین حرکت عظیمی است که هر سال میلیون‎ها نفر را حول مکتب بزرگ عاشورا جمع می‎کند و همه باید با تمام توان از این حرکت مردمی حمایت کنیم.
رحمانی فضلی با تقدیر از استاندار پیشین قزوین هم گفت: آقای زاهدی که از پشتوانه‎های وزارت کشور بود به علت انتخابات مجلس یازدهم که اسفند امسال برگزار می‎شود، تقاضای بازنشستگی ارائه کرد و تمدید بازنشستگی بر خلاف قانون است.

در این مراسم هدایت‎الله جمالی‎پور به عنوان دهمین استاندار، سکان مدیریت ارشد استان قزوین را به دست گرفت.