۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » کارگری- کارمندی » کشاورزی
  • شناسه : 12106
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۸:۱۷
  • ارسال توسط :
تعهد اشتغال ۳۸۴۸ نفری بخش کشاورزی استان ابلاغ شد
تعهد اشتغال ۳۸۴۸ نفری بخش کشاورزی استان ابلاغ شد

تعهد اشتغال ۳۸۴۸ نفری بخش کشاورزی استان ابلاغ شد

بیش از 100.6 درصد اشتغالزایی در استان محقق شده است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین از ابلاغ تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان به میزان ۳۸۴۸ نفر در سال جاری خبر داد.

به گزارش “وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین حمید رضا تبسمی افزود: در سال گذشته؛  میزان اشتغال ایجاد شده در بخش کشاورزی و ثبت در سامانه استانی هفت سنگان ۳هزار و ۸۷۱نفر بوده است.

وی اظهار داشت : بیش از ۱۰۰٫۶ درصد اشتغالزایی در استان محقق شده و تمام شهرستانها به تعهدات اشتغال خود عمل کرده اند.

به گفته ی وی ؛   بیشترین میزان اشتغالزایی  با تعداد ۹۸۲ نفر مربوط به  شهرستان تاکستان است .

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در ادامه گفت : در سال گذشته اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از  توسعه و ایجاد اشتغال  پایدار مناطق روستایی و عشایری ، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمکهای فنی و اعتباری و مشاغل خانگی ، تسهیلات خط ۷ مکانیزاسیون به واحد های تولیدی بخش کشاورزی نقش  قابل توجهی در ایجاد و تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق صد درصدی میزان اشتغال پیش بینی شده داشته است.

 تبسمی ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مولفه های توسعه بخش کشاورزی برشمرد و افزود : در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین  ۹۶۲نفر ، تاکستان۹۶۲نفر ،  بوئین زهرا۹۶۲نفر ، آبیک ۴۲۰نفر ،  البرز۳۱۰ نفر و  آوج ۱۹۲ نفر تعیین و ابلاغ شده است.