۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 30338
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۲
  • ارسال توسط :
تعزیرات حکومتی پیشرو ایجاد ثبات در بازار استان قزوین
تعزیرات حکومتی پیشرو ایجاد ثبات در بازار استان قزوین

تعزیرات حکومتی پیشرو ایجاد ثبات در بازار استان قزوین

شعب تعزیرات حکومتی تا رسیدن بازار به ثبات و آرامش کامل فعالیت شبانه روزی و همه جانبه خواهند داشت.

سرپرست تعزیرات حکومتی قزوین گفت: شعب تعزیرات حکومتی در سراسر استان تا رسیدن بازار به ثبات و آرامش کامل فعالیت شبانه روزی و همه جانبه خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین علیرضا حسن پور بیان کرد: به متخلفان و گرانفروشان هشدار داده می‌شود جریمه‌های تعزیراتی به میزان دست کم پنج برابر افزایش داده شده و روسای شعب تعزیرات حکومتی در همان مرحله بازرسی و کشف تخلفاتی مانند احتکار، گرانفروشی، کم فروشی و امثال آنها مجاز شده اند بلافاصله واحد متخلف را در محل پلمب و بنر اعلام تخلف واحد مذکور را بر سر درب آن نصب نمایند.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان یادآور شد: آمار تمام انبار ها را داریم و تمامی این انبار ها در استان رصد می شوند و در صورت کشف انبار احتکار ، ضمن تشدید مجازات متخلف، کالاها در همان روز کشف به قیمت تولید در بازار عرضه خواهد شد.
وی عنوان کرد: دربازرسی های صورت گرفته در این مدت یک انبار از توابع تاکستان مقدار ۴تن روغن و تقریبا ۴تن ماکارونی احتکار شده به ارزش تقریبی یکصد میلیون تومان کشف شد که ضمن تشکیل پرونده تخلف ،تمام کالاهای مورد گزارش به قیمت قبل توزیع گردید.
حسن پور تاکید کرد: نانوایی هایی که تعطیلی خودسرانه دارندبه قطع سهمیه،تعطیل موقت و نصب پلاکارد محکوم می شوند.
وی اظهار کرد: طرح اصلاح یارنه‌ها با هدف کوتاه کردن دست رانت‌خواران و سودجویان از بازار طراحی شده ومردم شریف استان به صحبت های فضای مجازی که مردم را تحریک به خرید های هجومی و احتکار خانگی می کنند توجه نکنند بحمداله به همت استاندار محترم وبرنامه ریزی مسئولین ذی ربط هیچگونه کمبودی درکالاهای اساسی و تامین مایحتاج مردم نداریم.