۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آسیب های اجتماعی » اخبار استانی » اخبار ملی » جامعه » حوادث » فارس
  • شناسه : 2931
  • ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
  • ارسال توسط :
تعرض به دختر بچه ۳/۵ ساله در بیمارستان
تعرض به دختر بچه ۳/۵ ساله در بیمارستان

تعرض به دختر بچه ۳/۵ ساله در بیمارستان

جوان متهم سابقه کیفری و اعتیاد هم ندارد و بنا بر تشخیص اولیه کارشناسان ، مبتلا به بیماری جنسی است .

جوان متهم با عناوین اتهامی آدم ربایی و کودک آزاری تفهیم اتهام شده است .

در پی انتشار خبر کودک آزاری در یکی از بیمارستان‌های شیراز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از صدور قرار بازداشت برای متهم پرونده و کذب بودن شایعه فوت کودک خبر داد.

حیدر آسیابی ، دادستان عمومی و انقلاب شیراز با بیان این که متهم یک کودک آزاری در یکی از بیمارستان های شیراز با پیگیری‌های قضایی بازپرس شعبه ۱۰ دادسرای جنایی شیراز و همکاری پلیس در سریع‌ترین زمان دستگیر شد، گفت: متهم با عناوین اتهامی آدم ربایی و کودک آزاری تفهیم اتهام شده است و برای وی قرار بازداشت موقت صادر شد.

او با اشاره به این که رئیس کل دادگستری استان دستور پیگیری فوری و رسیدگی ویژه به پرونده را صادر کردند، افزود: متهم به جرم ارتکابی اعتراف داشته و هم اکنون بخشی از پرونده به دادگاه کیفری یک استان ارسال و تحقیقات در خصوص بخش دیگر پرونده در دادسرا ادامه دارد.

این مقام قضایی ضمن کذب خواندن شایعه فوت کودک با بیان این که بازپرس رسیدگی کننده به پرونده از کودک عیادت داشته است گفت: کودک با هماهنگی کادر پزشکی موقتاً از بیمارستان مرخص شده است.

خاطر نشان می سازد عصر شنبه ۱۲مرداد خبر ناپدید شدن دختر کوچولویی در یکی از بیمارستان های شلوغ شیراز به پلیس اعلام شد . در حالی که تحقیقات برای یافتن این کودک۳/۵ آغاز شده بود ، مسوولان بیمارستانی دیگر که در همان نزدیکی بود در تماس با پلیس از پیدا شدن دختر کوچولویی که به شدت مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود در راهروی دستشویی بیمارستان خبر دادند . از آن جایی که مشخصات دختر با کودک گمشده مطابقت داشت ، ماموران بلافاصله به محل رفته و هویت دختر گمشده تایید شد . بدین ترتیب با وقوع این جنایت سیاه ماموران اقدام های پلیسی را برای شناسایی عامل این اتفاق شوم آغاز کردند و دوربین های هر دو بیمارستان مورد بازبینی قرار گرفت و چهره پسر جوانی که در فیلم دوربین هر دو بیمارستان ثبت شده بود ، شناسایی شد . سرهنگ کاووس محمدی ، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس به ” ایران ” گفت : با سرنخ های بدست آمده و اطلاعات کسب شده ، مخفیگاه متهم در یکی از محلات شیراز شناسایی و کم تر از ۴۸ساعت دستگیر شد .

اشاره می شود این متهم جوان ۲۵ساله بوده ، سابقه کیفری و اعتیاد هم ندارد و بنا بر تشخیص اولیه کارشناسان ، مبتلا به بیماری جنسی است .

متهم در جریان بازجویی به کارآگاهان گفته است که اغلب در مکان های شلوغ به دنبال کودکان تنها می گشته تا آنان را قربانی نیت شوم خود کند . آن روز هم وقتی این دختر بچه را در بیمارستان دیده ؛ او را به بهانه بازی از بیمارستان بیرون برده و سپس در سرویس بهداشتی بیمارستان دیگری او را مورد اذیت و آزار قرار داده است .