۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » شهرداری » قزوین » مسکن
  • شناسه : 12997
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
  • ارسال توسط :
تعداد پروانه های صادرشده دربهار۹۹رشد ۱۸درصدی را نشان می دهد
تعداد پروانه های صادرشده دربهار۹۹رشد ۱۸درصدی را نشان می دهد
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین :

تعداد پروانه های صادرشده دربهار۹۹رشد ۱۸درصدی را نشان می دهد

بیش ترین تعداد پروانه های صادر شده در این مدت متعلق به منطقه 2 با 106 پروانه است .

تعداد پروانه های صادر شده برای احداث ساختمان در سه ماهه نخست سال جاری و در مناطق سه گانه شهرداری قزوین ، رشد ۱۸ درصدی را نشان می دهد .

حمید ضیایی ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود : بیش ترین تعداد پروانه های صادر شده در این مدت متعلق به منطقه ۲ با ۱۰۶ پروانه است .

وی ادامه داد : در این مدت در منطقه ۳ تعداد ۹۲ پروانه و در منطقه ۱ نیز ۵۹ مورد پروانه صادر شده است .

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با اشاره به رشد ۱۱درصدی دستور تهیه نقشه های صادرشده در مناطق سه گانه شهرداری قزوین در سه ماهه نخست سال جاری تصریح کرد : در این مدت ۳۸۹ مورد هم دستور نقشه صادر شده است که بیش ترین میزان با ۱۵۴ مورد متعلق به شهرداری منطقه ۳ و کم ترین مورد با ثبت ۱۰۰مورد دستور متعلق به شهرداری منطقه یک است .

ضیایی تعداد دستورات تهیه نقشه را در سه ماهه نخست سال قبل را نیز۳۵۱ مورد اعلام کرد .

این مقام عالی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین سپس به متراژ پروانه های صادر شده در سه ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و افزود : آمارهای بدست آمده نشان می دهد که متراژپروانه های صادر شده در این مدت نسبت به مدت مشابه از رشد ۱۳ درصدی برخوردار بوده است .

ضیایی تاکید کرد : بیش ترین متراژ پروانه های صادره با ۱۰۴میلیون و پانصد و سی و شش هزار و۵۵متر به واحدهای مسکونی تعلق داشته و پس از آن واحدهای اداری با بیش از دو میلیون و ۴۱۸ هزار متر و واحدهای تجاری با یک میلیون و ۲۷۰هزار متر در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند .

وی در بخش دیگری از گزارش عملکرد سه ماهه نخست سال ۹۹معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین به کاهش تعداد پایان کارهای صادر شده در این مدت اشاره کرد و گفت : تعداد پایان کارهای صادر شده در این مدت ۱۸۲مورد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با عدد ۲۳۹ مورد شاهد کاهش ۲۳ درصدی پایان کارها در مناطق سه گانه شهرداری قزوین بوده ایم .

ضیایی بیش ترین تعداد پایان کار را هم در این مدت با عدد ۷۶ متعلق به شهرداری منطقه ۳ و کم ترین را با عدد ۱۶ متعلق به شهرداری منطقه ۱ عنوان کرد و افزود: در منطقه ۲ نیز ۲۹ مورد پایان کار در این مدت صادر شده است .

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین در پایان به استعلامات اخذ شده از شهرداری قزوین پرداخت و گفت : در مدت سه ماهه نخست سال از منطقه ۳ شهرداری تعداد یک هزار و ۴۴۷ مورد ، از شهرداری منطقه ۲ تعداد یک هزار و ۳۷۸مورد و در منطقه یک نیز تعداد ۹۳۹ مورد استعلام اخذ شده است . این در حالی است که مجموع این رقم در مدت مشابه سال قبل عدد چهار هزار و ۳۹۱موردی را نشان می دهد .