۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » پاسخ مسئولین » جامعه » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 22230
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
  • ارسال توسط :
تعداد فوتی های قزوین به شکل تصادعدی در حال افزایش است
تعداد فوتی های قزوین به شکل تصادعدی در حال افزایش است

تعداد فوتی های قزوین به شکل تصادعدی در حال افزایش است

روزانه بیش از ۲ هزار تست پی سی آر در قزوین انجام می‌شود .

منوچهر حبیبی به “وقایع خبری” گفت: متأسفانه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا با سرعت بالایی در حال افزایش است و در دو روز گذشته تعداد فوتی‌ها در قزوین دو رقمی شده و به شکل تصاعدی در حال افزایش است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین ادامه داد: در حال حاضر غالب تخت‌های بیمارستانی پر شده و شرایط برای بستری بیماران بدحال خوب نیست و هیچ راهی جز مراعات پروتکل‌ها وجود ندارد و دید و بازدیدها، تجمعات و بازارگردی باید تعطیل شود.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استان قزوین اظهار کرد: با ادامه این روند ظرف چند روز آینده با مشکلات جدی روبرو خواهیم بود و بحران شکل تازه ای در قزوین به خود خواهد گرفت.

وی بیان کرد: تمامی امکانات و ظرفیت‌های درمانی در اختیار این بیماری قرار گرفته ولی سرعت و شدت این بیماری به حدی است که بالاتر از میزان ظرفیت‌ها وامکاناتی است که فراهم شده است.

این مسئول تأکید کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در استان قزوین محدود بوده و به هیج وجه پاسخگوی سرعت و شدن کرونا نیست.

وی با بیان اینکه بخشی از تصمیمات برای محدودیت‌ها در حوزه ستاد ملی کرونا است گفت: با توجه به اختیاراتی که مربوط به ما است به زودی محدودیت‌های جدیدی در استان قزوین اعمال خواهد شد.

حبیبی خاطرنشان کرد: روزانه بیش از ۲ هزار تست پی سی آر در قزوین انجام می‌شود و تعدادی از آزمایشگاه‌های بخش خصوصی هم مجوز آزمایش پی سی آر دریافت کرده‌اند.

وی یادآورشد: درمان آخرین حلقه مهار کرونا و پرهزینه ترین مرحله است و بدون شک پیشگیری بهترین و کم هزینه ترین راه برای مبارزه با این ویروس منحوس است.