۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 28377
  • ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۸:۲۴
  • ارسال توسط :
تصمیمات دَمِ دستی!
تصمیمات دَمِ دستی!

تصمیمات دَمِ دستی!

هر نشریه و فعالیت فرهنگی دیگری، اگر به دست اهل اش اداره شود قطعا می تواند منبع اثرگذاری در جهت آگاهی و ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه باشد.

حسن شکیب زاده
در کنار اتفاقات ارزشمندی که امروزها با اجرای برنامه های خوب فرهنگی و هنری در قزوین شاهد هستیم؛ خبرهای تلخ و ناامیدکننده هم کم نداریم که از جمله ی آنها تعطیلی نشریه پیام شهر، وابسته به شهرداری و شورای شهر قزوین است. البته اینکه انتشار این نشریه تاکنون چه فایده ای داشته و یا به زعم برخی از دوستان “اصلا فایده نداشته”، جای بحث و بررسی دارد، اما صرف اینکه احساس شود هر عنصر فرهنگی که اثر آنچنانی ندارد تعطیل شود، خیلی از فعالیت های بی ثمر که حیف و میل بیت المال مردمی را در بر دارد و حتا برخی از دستگاه های اداری را هم بایستی تعطیل کرد!
به نظر می رسد مدیرانی که امروزها به واسطه ی ارتباطات دوستی، جناحی و فامیلی، برخی از دستگاه های اداری، بویژه امور فرهنگی را اشغال می کنند، نه تنها تعهد و تخصص لازم را ندارند که حتا فاقد حداقل های سواد فرهنگی نیز می باشند، که اگر با امور مربوطه آشنایی داشتند از ظرفیت های بالقوه ی فرهنگی و هنری موجود که حاصل تلاش و تفکر گذشتگان می باشد، در راستای گسترش و توسعه ی فرهنگ و هنر بهره می گرفتند.
نشریه پیام شهر و هر نشریه و فعالیت فرهنگی دیگری، اگر به دست اهل اش اداره شود قطعا می تواند منبع اثرگذاری در جهت آگاهی و ارتقای سطح فرهنگ و دانش جامعه باشد.