۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 27452
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۶
  • ارسال توسط :
تشکیل بیش از ۶۰۰ پرونده از ابتدای طرح تحول تعزیرات در قزوین
تشکیل بیش از ۶۰۰ پرونده از ابتدای طرح تحول تعزیرات در قزوین

تشکیل بیش از ۶۰۰ پرونده از ابتدای طرح تحول تعزیرات در قزوین

در راستای برنامه های تعزیرات حکومتی از واحدهای کلان توزیع عرضه و پخش عطاری در استان بازرسی به عمل می آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی از یک عطاری ها و عرضه کنندگان تجهیزات پزشکی در استان بازدید شد.

به گزارش “وقایع خبری” و به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان گفت: در راستای برنامه های تعزیرات حکومتی از واحدهای کلان توزیع عرضه و پخش عطاری در استان بازرسی به عمل می آید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: بازرسی ها منجر به کشف برخی کالاهای تاریخ گذشته و فاقد علایم اصالت کالا وتخلف عرضه خارج از شبکه شد ،که در شرایط حاضر خصوصا بحران کرونا حایز اهمیت بیشتری است چرا که برخی از شهروتدان برای درمان عطاری ها راانتخاب می کنند.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، از فروشگاهها و انبارهای تجهیزات پزشکی نیز سه پرونده با تخلفات گرانفروشی عدم رعایت سود مجاز و کالاهای فاقد برچسب اصالت کالا در این خصوص جهت رسیدگی تشکیل شد.
وی ادامه داد یک دستگاه خودرو که اقدام به قاچاق البسه کرده بود،با بیش از ۷۸ ثوب انواع لباس خارجی کشف شد و قاچاقچی آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه و پرداخت ۳۶۰میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.