۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 7108
  • ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
  • ارسال توسط :
تشکیل اتاق فکر گردشگری قزوین در دستور کار باشد
تشکیل اتاق فکر گردشگری قزوین در دستور کار باشد

تشکیل اتاق فکر گردشگری قزوین در دستور کار باشد

برنامه های فرهنگی برای هر شهرستان به تقویت گردشگری استان کمک می کند

هدایت الله جمالی پور در نخستین نشست شورای سیاست گذاری گردشگری استان قزوین افزود: این اتاق فکر به ما کمک می کند تا مسیرهای بهتری را برای تقویت و رونق گردشگری انتخاب کرده و در آن قدم بگذاریم.

وی با بیان اینکه قزوین را باید به یکی از مقاصد مسافرت شهروندان شهرهای نزدیک از جمله تهران تبدیل کرد،افزود: قزوین با انواع جاذبه های تاریخی و طبیعی و به دلیل نزدیکی با تهران می تواند فضای روحی شهروندان ساکن در پایتخت را تغییر دهد.

جمالی پور با بیان اینکه ماندگاری بیشتر مسافران اقتصاد گردشگری در قزوین را بهبود می بخشد، گفت: باید با استفاده مناسب تر از ظرفیت های گردشگری استان مسافران را چند روز ماندگار کنیم. 

استاندار قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: اگر شرایط لازم را برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری ایجاد کنیم بدون شک آنها وارد میدان خواهند شد.

جمالی پور افزود: باید با اجرای برنامه های متنوع و پرجاذبه و تقویت زیرساخت های گردشگری، قزوین را برای مسافران از حالت معبر به مقصد تبدیل کنیم.وی با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری و توسعه صنعتی در گذشته دچار اشتباهاتی شده ایم که باید آنها را با استفاده از ظرفیت های بالقوه از جمله در حوزه گردشگری جبران کرد افزود: باید در استان به دنبال ایجاد افقی ۵۰ ساله در حوزه سرمایه گذاری باشیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه برگزاری برنامه های فرهنگی از جمله در قالب هفته فرهنگی برای هر شهرستان به تقویت گردشگری استان کمک می کند،اظهار داشت: در همه شهرستان ها باید این برنامه ها برگزار شود تا ظرفیت های گردشگری مناطق مختلف استان قزوین به مسافران بیشتر شناسانده شود.