۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 27660
  • ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۲۵
  • ارسال توسط :
تشدید نظارت بر بازرسی ها در استانه شب یلدا از اصناف پخش عمده  کالا
تشدید نظارت بر بازرسی ها در استانه شب یلدا از اصناف پخش عمده  کالا

تشدید نظارت بر بازرسی ها در استانه شب یلدا از اصناف پخش عمده کالا

با اخلالگران بازار شب یلدا با اشد مجازات برخورد خواهد شد.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی از یک واحدهای تولیدی شیر و مرغ مادر و یک شرکت تولید اقلام الکتریکی و تولید لوازم خانگی بازدید شد.

به گزارش “وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان قزوین، هوشنگ محمدی با اشاره به ادامه گشت‌های تعزیرات استان گفت: برای یک واحد تولیدی شیر و مرغ مادر پرونده تخلف کم فروشی بعلت دستکاری در باسکول تشکیل شد که در حال بررسی می باشد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین عنوان کرد: در بازرسی ها از واحدهای عرضه و پخش فرآورده های اساسی به مناسبت شب یلدا ،عدم صدور فاکتور معتبر و گرانفرشی و عدم قیمت گذاری برای مصرف کننده برای ۵ واحد صنفی عمده پخش احراز جرم شد و سیر قانونی پرونده ادامه دارد.

محمدی با تاکید بر تشدید بازدیدهای تعزیرات حکومتی گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده و تنظیم بازار، ادامه داد متخلفینی که بمناسبت شب یلدا اقدام به اختلال در بازار می کنند با اشد مجازات برخورد خواهد شد.
وی ادامه داد یک دستگاه خودرو که اقدام به قاچاق البسه کرده بود،با بیش از ۵۰۰ ثوب انواع البسه در اتوبان قزوین –زنجان کشف شد و عامل آن پس از احراز تخلف به ضبط کالای مکشوفه به پرداخت ۷۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.