۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » قزوین
  • شناسه : 27942
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۹:۳۶
  • ارسال توسط :
تشدید در مجازات ها و رسیدگی باقید فوریت در طرح یلدا
تشدید در مجازات ها و رسیدگی باقید فوریت در طرح یلدا

تشدید در مجازات ها و رسیدگی باقید فوریت در طرح یلدا

در خصوص تخلفات گرانفروشی،عدم ارایه فاکتورو عدم درج قیمت برای 5 واحد صنفی پرونده تشکیل شد.


وقاع خبری / مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در راستای تحول سازمان تعزیرات حکومتی و طرح شب یلدا از میدان تره بار بازدید شد .
محمدی ادامه داد، گشت سیار تعزیرات استان در ادامه بازدیدها ونظارت بر بازرسی هادر راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان ، با نزدیک شدن به شب یلدا و برگزاری طرح ویژه این شب از واحد های صنفی عمده توزیع میوه وتره بازدید شد ودر خصوص تخلفات گرانفروشی،عدم ارایه فاکتورو عدم درج قیمت برای ۵ واحد صنفی پرونده تشکیل شد.
وی افزود از واحدهای خدمات پیشخوان دولت نیز طی یک گشت مشترک بازدید شد که تخلف گرانفروشی در اکثر واحد ها ی بازرسی شده محرز بود وعدم نصب نرخ نامه برای مصرف کننده نیز از تخلفات بارزی بود که مشاهده گردید .طی این گشت برای سه واحد متخلف پرونده تشکیل شد.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ، اشاره کرد علاوه بر تخصیص شعب تخصصی و فوریت در رسیدگی به پرونده های این طرح ،تشدید در مجازات ها برای متخلفین در نظر گرفته شده است.
همچنین در گشت طرح یلدا از فروشگاههای مختلف عرضه کننده کالا از جمله میوه فروشی ها،آجیل و شیرینی بازدید و ۴ پرونده تخلف صنفی تشکیل شد .
محمدی ضمن هشدار به متخلفین با توجه به فرا رسیدن شب یلدا تاکید کرد تشدید در مجازات ها و تسریع در رسیدگی خارج از نوبت پرونده های طرح یلدا از ویژگی بارز این طرح عنوان کرد.