۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش جهان
  • شناسه : 37534
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۲۲
  • ارسال توسط :
تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر عربستان- یک بازی سست
تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر عربستان- یک بازی سست

تساوی تیم فوتبال امید ایران برابر عربستان- یک بازی سست

دیدار تیم فوتبال امید کشورمان مقابل عربستان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال امید ایران از ساعت ۱۵ امروز (سه‌شنبه ۲۸ شهریور) به وقت ایران، در اولین دیدارش در مرحله گروهی مسابقات فوتبال بازی‌های آسیایی هانگژو چین در ورزشگاه لین‌پینگ شهر هانگژو به مصاف تیم امید عربستان رفت و به تساوی بدون گل دست یافت.

  با توجه به پیروزی ۴ بر ۲ ویتنام مقابل مغولستان در بازی اول این گروه، تیم کشورمان با این نتیجه بالاتر از عربستان در رده دوم ایستاد.

  ترکیب ایران: سیدحسین حسینی، حسین گودرزی، سامان فلاح، سیدمجید نصیری، سامان تورانیان، امید حامدی‌فر، محمدحسین اسلامی (۷۴ – آریا برزگر)، محمد خدابنده‌لو، امیر جعفری (۱+۹۰ – سینا شاه‌عباسی)، مهدی ممی‌زاده و ارسلان مطهری.

داور: لطفلین (ازبکستان)   کمک‌ها: سرازیتدینوف (ازبسکتان) و خلف (قطر)  

کارت زرد: امیر جعفری از ایران / محمد واحد، حیدر نشری و هیثم محمد از عربستان

لحضات حساس بازی : در دقیقه ۲۳ این دیدار، سامان فلاح شوتی مهلک را تقریبا از فاصله ۳۰ متری روانه دروازه حریف کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی عربستان به درون زمین برگشت.  

در دقیقه ۵۰ شوت سنگین امید حامدی فر از پشت محوطه جریمه عربستان، با واکنش دیدنی دروازه‌بان این تیم راهی کرنر شد.   سید حسین حسینی در دقیقه ۶۱ با واکنشی به موقع ارسال زمینی و خطرناک تیم عربستان را از محوطه ۶ قدم دفع کرد.   دقیقه ۸۶ ضربه خطرناک امیر جعفری با واکنش احمد فهد به کرنر رفت.

  ارسال خوب ارسلان مطهری در دقیقه ۸۸ با ضربه سر چکشی آریا برزگر در محوطه جریمه عربستان همراه شد، اما توپ با اختلاف کم از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

  سیدحسین حسینی در دقیقه ۱+۹۰ شوت خطرناک بازیکن عربستان از روی ضربه ایستگاهی را مهار کرد.