۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 19501
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸
  • ارسال توسط :
تریبون‌ها محل طرح مسائل اختلافی نیست
تریبون‌ها محل طرح مسائل اختلافی نیست

تریبون‌ها محل طرح مسائل اختلافی نیست

تریبون‌ها باید محل امیدآفرینی در کشور باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی امروز در جلسه شورای عالی قوه قضائیه گفت: آنچه بسیار اهمیت دارد انسجام در جامعه و به ویژه انسجام میان مسئولان است.
وی گفت: محل طرح مسائل اختلافی، جلسات است که هم اکنون در همه سطوح در کشور وجود دارد و تریبون‌ها به هیچ وجه محل مناسبی برای این کار نیست، اما بعضا مشاهده می‌شود که از آن اینگونه استفاده می‌گردد.
رئیس دستگاه قضا افزود: تریبون‌ها باید محل امیدآفرینی در کشور باشد و جایی که از آن برای نشان دادن انسجام و آهنگ واحد در کشور استفاده می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین رئیسی اضافه کرد: اگر قرار باشد جلسات به جای محل طرح مسائل اختلافی به محل خوش و بش کردن تبدیل و تریبون‌ها به محل بیان اختلافات مبدل شود؛ این قطعا آن چیزی نیست که رهبر معظم انقلاب و ملت می‌خواهند.
رئیس قوه قضائیه گفت: از همه کسانی که دارای تریبون و جایگاه اجتماعی هستند می‌خواهیم که هم برای داخل و هم برای خارج از کشور پیام انسجام داشته باشند.
وی افزود: انتظار است از همه آهنگی واحد شنیده شود که آن آهنگ خنثی سازی تحریم‌ها در کشور است که همه مسئولان باید به پیروی از رهبر معظم انقلاب همین گونه عمل کنند.