۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 17700
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۷
  • ارسال توسط :
ترور یک دانشمند نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند
ترور یک دانشمند نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند

ترور یک دانشمند نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند

ما نیز با رژیم صهیونیستی در نبرد هستیم.

سخنگوی سپاه گفت: ترور یک دانشمند در خیابان آن هم با دستگاه ماهواره‌ای نمی‌تواند امنیت ما را خدشه‌دار کند و در عین حال اگر در جایی اشراف اطلاعاتی ما مشکل دارد، باید آن را جبران کنیم.
سردار رمضان شریف، عنوان کرد: در همین ایامی که تحولات در کشورهای خاورمیانه در جریان است، صهیونیست‌ها چراغ خاموش تعداد زیادی از دانشمندان عراق و مصر را ترور کردند، همه همت آن‌ها بر این است که در جهان اسلام دسترسی به سرشاخه‌های علم پیدا نشود. خودشان اعلام کرده‌اند که نباید اجازه دهیم در دنیای پیرامونمان علم و دانشی شکل بگیرد که منشأ تهدید ما باشد. آنان تا قبل از جنگ ۳۳ روزه مدعی بودند اگر همه ارتش کشورهای عربی با هم جمع شوند نمی‌توانند در یک عملیات نظامی علیه اسرائیل اقدامی انجام دهند و از  آن جنگ پیروزمند بیرون آیند.

وی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۲۱ سال قبل، اولین گزارش خود در خصوص شهید محسن فخری زاده را ارائه و نتانیاهو سه بار در تلویزیون رسمی خود به ایشان اشاره کرد، آنان ۲۱ سال به دنبال ترور این شهید گران‌قدر بودند و ۲۱ سال فرزندان این ملت از این گوهر ارزشمند حفاظت کردند.
سخنگوی سپاه افزود: صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند با قدرت رسانه‌ای خود فتح الفتوحی از این موضوع بسازند، اما ما یاد گرفته‌ایم که جنگ، پیروزی و شکست و شهید دادن دارد و ما نیز با رژیم صهیونیستی در نبرد هستیم. ۲۱ سال تلاش آن‌ها خنثی شد و درنهایت با بهره‌گیری از امکانات فنی توانستند یک ترور موفق را انجام دهند. در همین صحنه ترور به ایثار پاسداری که سرتیم حفاظت ایشان بوده آن‌طور که باید پرداخته نشده است، شهید فخری زاده نیز که از برجستگان سپاه بود در همین صحنه ترور تلاش می‌کند که آن پاسدار، تیر نخورد و این اوج ایثار و آموزه‌های دینی ماست،که انقلابمان را تا این لحظه زنده نگاه داشته است.